Gå til innhold

Mine innlegg er borte, har vært medlem siden 2001 og postet mye


falleri20

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har vært aktivt medlem siden 2000/2001 på DOL og nå finner jeg ikke innlegg jeg har postet. Fant et fra nylig og et fra 2005. Betyr det at det ligger noe der, men at det knyttes opp mot nicket og ikke mailen?

 

Flere ble innlegg postet under andre kallenavn da man hadde muligheten til det og kallenavnet mitt samstemmer jo ikke med de jeg brukte før, alt er dog knyttet til samme mailadresse(?)

 

Trenger flere av de fryktelig da det er mye viktig informasjon jeg har fått fra NHD og ikke minst andre som jeg trenger.

 

Antar at det er fordi dere har lagt om forumet, men da syns jeg man burde ha fått varsel om det.

 

Ligger det gamle forumet ute et eller annet sted? Kan dere sende meg logg/backup av alle mine poster? Må jeg lage ny bruker for å endre nick?

Endret av falleri20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på google kan du skrive site:forum.doktoronline.no + DITTNICK også får du opp poster du har skrevet med det nicket dersom nicket ikke er et vanlig norsk ord



Anonymous poster hash: 6e267...220
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har vært aktivt medlem siden 2000/2001 på DOL og nå finner jeg ikke innlegg jeg har postet. Fant et fra nylig og et fra 2005. Betyr det at det ligger noe der, men at det knyttes opp mot nicket og ikke mailen?

 

Flere ble innlegg postet under andre kallenavn da man hadde muligheten til det og kallenavnet mitt samstemmer jo ikke med de jeg brukte før, alt er dog knyttet til samme mailadresse(?)

 

Trenger flere av de fryktelig da det er mye viktig informasjon jeg har fått fra NHD og ikke minst andre som jeg trenger.

 

Antar at det er fordi dere har lagt om forumet, men da syns jeg man burde ha fått varsel om det.

 

Ligger det gamle forumet ute et eller annet sted? Kan dere sende meg logg/backup av alle mine poster? Må jeg lage ny bruker for å endre nick?

DOL fjernet muligheten til å søke på nick etter press fra oss brukere.

For å finne igjen gamle innlegg du har skrevet tror jeg du må søke dem opp ved å huske ord i innlegget. Mulig Webmaster har mulighet til å søke frem innlegg på en gitt e-post-adresse, men har mine tvil om de vil gjøre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...