Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har trening blitt en del av hverdagen min - endelig! Jeg gleder meg til neste gang jeg skal ha ei økt, og det er lenge siden jeg har kjent på den følelsen :-) Slik var uka som gikk:

Mandag: 1 time rask gåtur

Tirsdag: En time Middels intervall  (Friskis og svettis) - knalltungt, men veldig gøy!

Onsdag: 45 min badminton

Fredag: 45 min leking med ball i gymsal sammen med 10 åringen. Ikke akkurat trening, men vi hadde det gøy og beveget oss.

Lørdag: Ca 45 min badminton

Søndag: 40 minutters skitur (skøyting) - dødstungt, kroppen virket liksom ikke, men det var deilig å komme seg ut.

Er veldig fornøyd. Dere andre da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397128-ukas-trening-uke-7/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vi se, jeg har vært syk så starten av uka var dårlig, men det tok seg opp litt i alle fall:

Mandag og tirsdag - hviledager

Onsdag: 57 min + 63 min / 6,12 km + 6,12 km - gå/jogg

Torsdag: 35 min styrke

Fredag: 50 min / 6 km gå/jogg

Lørdag: hviledag (dro på hytta og det tok jo dagen omtrent)

Søndag: 35+35+40 min gangen i litt krevende terreng iført termodress og tunge vintersko + 25 + 15 min på skøyter

:) Joda, tatt i betraktning at jeg var dårlig de første dagene så er jeg fornøyd. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397128-ukas-trening-uke-7/#findComment-3527151
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...