Gå til innhold

Får man vite når ens egne innlegg vises på klikk.no?


tjohei1

Anbefalte innlegg

Siden jeg abonnerer på nyhetsbrev fra klikk.no oppdaget jeg at mitt innlegg i forumet har blitt trukket frem på forsiden av nyhetsbrevet. Får man vite når det man har skrevet i forumet blir trukket frem på forsidene? Det synes jeg man bør få vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg abonnerer på nyhetsbrev fra klikk.no oppdaget jeg at mitt innlegg i forumet har blitt trukket frem på forsiden av nyhetsbrevet. Får man vite når det man har skrevet i forumet blir trukket frem på forsidene? Det synes jeg man bør få vite?

Dette er forespurt gjentatte ganger her inne etter omleggingen, men uansett hvordan brukere her inne argumenterer avviser dol-administrasjonen ønsket. Jeg har fremdeles ikke skjønt hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Siden jeg abonnerer på nyhetsbrev fra klikk.no oppdaget jeg at mitt innlegg i forumet har blitt trukket frem på forsiden av nyhetsbrevet. Får man vite når det man har skrevet i forumet blir trukket frem på forsidene? Det synes jeg man bør få vite?

 

Redaksjonen løfter frem innlegg som vi tror kan være interessante for både nye og gamle brukere. Vi forsøker å variere innholdet, slik at ulike forum og eksperter blir løftet frem. Redaksjonen har ikke kapasitet til å opplyse om hvilke innlegg som lenkes til fra forsiden el.lign.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...