Lillemus Skrevet 3. mars 2014 Skrevet 3. mars 2014 Joda, jeg rører da på meg, om enn ikke like mye hver dag eller hver uke: Mandag - 45 min styrke Tirsdag - hviledag Onsdag - 50 min styrke Torsdag - 43 min / 5,1 km jogg/gange Fredag - 44 min / 5,2 km jogg/gange Lørdag - 55 min / 3,6 km jogg/gange (serist bratt motbakke her! Jogga litt i motbakkene og var støl som fy rumpa og høyre legg dagen etter!) Søndag - tilsammen ca. 105 min / 8,6 km på skøyter i nydelig vær Ganske fornøyd med uka som gikk. 0 Siter
cilie Skrevet 3. mars 2014 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Joda, jeg rører da på meg, om enn ikke like mye hver dag eller hver uke: Mandag - 45 min styrke Tirsdag - hviledag Onsdag - 50 min styrke Torsdag - 43 min / 5,1 km jogg/gange Fredag - 44 min / 5,2 km jogg/gange Lørdag - 55 min / 3,6 km jogg/gange (serist bratt motbakke her! Jogga litt i motbakkene og var støl som fy rumpa og høyre legg dagen etter!) Søndag - tilsammen ca. 105 min / 8,6 km på skøyter i nydelig vær Ganske fornøyd med uka som gikk. Så bra! Her har jeg vært syk, hele kroppen hangler, så kun 2 joggeturer ute... Neste uke blir bedre! Endret 3. mars 2014 av cilie 0 Siter
påskelilje Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Tirsdag: 1 time Friskis & svettis - det tyngste partiet av de som er i nærheten. Knallgøy! Onsdag: 45 minutter badminton Søndag 1 time badminton Litt i underkant av hva jeg burde ha gjort... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.