Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen her som følger denne kostholdsstilen?

Er altså ikke interessert i debatt, men derimot ønsker jeg tips om enkle matvarer som inneholder lite kalorier.

Kjenner jo godt til varer som mager cottage cheese og blomkål, liksom ;-) Men jeg tenker mer på de dagene der jeg ikke får laget meg egen mat, og må kjøpe noe ferdig.

Et beger Skyr er jo et greit valg, 98 kalorier eller deromkring.

Andre gode forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397447-matvarer-som-passer-til-52-opplegget/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker mye salat med et kokt egg i til det ene måltidet - og for enkelhets skyld havregrøt - ferdig-pose med ekstralettmelk...og kanskje et par aprikoser/svisker/rosiner oppi. Gidder ikke lage de store tingene akkurat de to dagene...

Kyllingfilet kan man jo også spise et godt stykke av med salat til.

Anonymous poster hash: 84ec0...7b6

AnonymBruker

Noen her som følger denne kostholdsstilen?

Er altså ikke interessert i debatt, men derimot ønsker jeg tips om enkle matvarer som inneholder lite kalorier.

Kjenner jo godt til varer som mager cottage cheese og blomkål, liksom ;-) Men jeg tenker mer på de dagene der jeg ikke får laget meg egen mat, og må kjøpe noe ferdig.

Et beger Skyr er jo et greit valg, 98 kalorier eller deromkring.

Andre gode forslag?

Slankesjokolade som jeg kaller det, inneholder rundt 210-230 kalorier. Disse kan være et alternativ dager du ikke har tid til å lage egen mat. , de har slankebarer som bare er på 130 +/-, det er kanskje bedre med tanke på at du kun får spise 500 kalorier disse dagene....... Husk å drikke mye (ca. 2 liter)

Ellers er grønnsaker å knaske på fint, et eple, men best er det vel med noe med en del fiber eller masse protein så du holder deg mettere lenger. Drikke et par glass vann før måltid for å fylle magen.

Anonymous poster hash: d83e6...0ce

Slankesjokolade som jeg kaller det, inneholder rundt 210-230 kalorier. Disse kan være et alternativ dager du ikke har tid til å lage egen mat. , de har slankebarer som bare er på 130 +/-, det er kanskje bedre med tanke på at du kun får spise 500 kalorier disse dagene....... Husk å drikke mye (ca. 2 liter)

Ellers er grønnsaker å knaske på fint, et eple, men best er det vel med noe med en del fiber eller masse protein så du holder deg mettere lenger. Drikke et par glass vann før måltid for å fylle magen.

Må smile når jeg leser svaret ditt om sjokolade som prima diett-fôr hihi... De andre rådene dine var gode altså, men jeg syns det blir komisk å være kontinuerlig på slanker'n (som mange av dolerne er) og bruke sjokolade som slankemat...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...