Gå til innhold

Hvorfor kan ikke NHD se hvem vi er når vi bruker anonymt nick


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lurt litt på hvorfor det er slik.  Det skulle vel være en fordel for både NHD og oss at han vet hvem vi er.  Mange ganger når jeg velger å være anonym for å ikke bli gjenkjent hadde det likevel vært en fordel om NHD visste hvem jeg er.



Anonymous poster hash: 1c6b7...74a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lurt litt på hvorfor det er slik.  Det skulle vel være en fordel for både NHD og oss at han vet hvem vi er.  Mange ganger når jeg velger å være anonym for å ikke bli gjenkjent hadde det likevel vært en fordel om NHD visste hvem jeg er.

Du får spørre han direkte. Mitt inntrykk (basert på svarene som gis) er at både han og en håndfull andre vet hvilket nick som står bak anonyme poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

 

Jeg har lurt litt på hvorfor det er slik.  Det skulle vel være en fordel for både NHD og oss at han vet hvem vi er.  Mange ganger når jeg velger å være anonym for å ikke bli gjenkjent hadde det likevel vært en fordel om NHD visste hvem jeg er.

Anonymous poster hash: 1c6b7...74a

 

Enhver skal ha anledning til å stille spørsmål til fagpersoner anonymt. Den enkelte avgjør selv hvorvidt vedkommende ønsker at nhd skal kunne se ulike spørsmål i sammenheng ved å benytte et fast nick, eller om vedkommende ikke ønsker det. Slik redaksjonen ser det, så er dette et valg det er ønskelig at hver enkelt bruker kan gjøre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enhver skal ha anledning til å stille spørsmål til fagpersoner anonymt. Den enkelte avgjør selv hvorvidt vedkommende ønsker at nhd skal kunne se ulike spørsmål i sammenheng ved å benytte et fast nick, eller om vedkommende ikke ønsker det. Slik redaksjonen ser det, så er dette et valg det er ønskelig at hver enkelt bruker kan gjøre selv.

Når jeg velger anonymt nick så er det for å unngå å bli gjenkjent av andre, og ikke NHD.  Det går jeg ut fra gjelder flesteparten.  Men jeg kan jo ikke vite.

Anonymous poster hash: 1c6b7...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Har det alltid vært slik? Jeg trodde for noen år siden at NHD hadde tilsvarende tilgang og webmaster.

Det stemmer at dette var annerledes tidligere. Etter omleggingen har det blitt tydeligere skille mellom fagpersoner og redaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det stemmer at dette var annerledes tidligere. Etter omleggingen har det blitt tydeligere skille mellom fagpersoner og redaksjon.

Jeg liker mindre at dere kan se hvem jeg er når jeg bruker anonymt nick.  Jeg mener dere har gjort en dårlig endring på det området ved omleggingen.  

Anonymous poster hash: 1c6b7...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg liker mindre at dere kan se hvem jeg er når jeg bruker anonymt nick.  Jeg mener dere har gjort en dårlig endring på det området ved omleggingen.  

Anonymous poster hash: 1c6b7...74a

 

 

At redaksjonen kan se det? Det har de jo alltid gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At redaksjonen kan se det? Det har de jo alltid gjort?

Det vet jeg.  Men jeg misliker likevel det mer enn at fagpersonene skal kunne se hvem jeg er.  At fagpersonene kan se det, ser jeg heller på som en fordel. 

Anonymous poster hash: 1c6b7...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det vet jeg.  Men jeg misliker likevel det mer enn at fagpersonene skal kunne se hvem jeg er.  At fagpersonene kan se det, ser jeg heller på som en fordel. 

Anonymous poster hash: 1c6b7...74a

 

 

Kanskje løningen for deg kan være å opprette en anonym epost og passord, som du evt da kun bruker til psykforumet og/eller for fagspørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det stemmer at dette var annerledes tidligere. Etter omleggingen har det blitt tydeligere skille mellom fagpersoner og redaksjon.

Bra!

Anonymous poster hash: 1ca0f...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...