frosken Skrevet 14. mars 2014 Skrevet 14. mars 2014 Ja, nå har jeg ikke prøvd veldig lenge uten brus da. Så mener ikke å generalisere utover egen opplevelse altså. Kan godt hende vann og smågodt er fristende etter hvert om brisen kuttes. Melk og sjokolade kan jo også være en fet kombinasjon ;-) Spøk til side; jeg drikker pepsi max men spiser ikke godterier, så ulike kombinasjoner er nok mulig. 0 Siter
cilie Skrevet 14. mars 2014 Skrevet 14. mars 2014 Melk og sjokolade kan jo også være en fet kombinasjon ;-) Spøk til side; jeg drikker pepsi max men spiser ikke godterier, så ulike kombinasjoner er nok mulig. Ja, det er digg! Tenker mest ifht mat - pizza, taco osv frister kun m brus, mens laksefilet, kyllinsalat osv er ok m vann. Men det dreier seg vel alt om selvdisiplin! 0 Siter
frosken Skrevet 14. mars 2014 Skrevet 14. mars 2014 Tenker mest ifht mat - pizza, taco osv frister kun m brus, mens laksefilet, kyllinsalat osv er ok m vann. Men det dreier seg vel alt om selvdisiplin! Det gjør nok det;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Skrevet 14. mars 2014 Det er vel nettopp et eksempel på at det spiller liten rolle hva som er dokumentert i forskning dersom du selv har erfaring for det motsatte. Hjelper jo ikke deg om forskningen ikke har klart å dokumentere det fenomenet du selv opplever ;-) Nettopp. På lavkarbo.no er det mange som opplever at lettbrus trigger søtsug og også en god del som opplever vekttap først når de klarer å kutte ut lettbrusen uten å gjøre noen andre endringer i kostholdet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.