Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg prøver å stabilisere vekten etter et stort vekttap. Prøver å spise maks 1800 kcal pr døgn og bevege med aktivt en time pr dag, men det fungerer ikke så bra, jeg går opp med dette inntaket.

Noen som har gått mye ned og klart å stabilisere i etterkant? Hvordan gjorde du det?

Anonymous poster hash: 1e0e8...2af
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397728-hvor-mange-kcal-spiser-du-pr-d%C3%B8gn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker?

Hvis du sier høyde og vekt er det lettere å gi råd. Altså er du høy og veier mye og trener 1time per dag og spiser 1800 kcal per døgn er det nok alt for lite og derfor demper kroppen forbrenningen kraftig og du blir slapp og lat og trøtt og du ender opp med å faktisk legge på deg selv om du spiste veldig lite.

Men vanskelig å gi generelle råd

Anonymous poster hash: fu420...v69 

Jeg prøver å stabilisere vekten etter et stort vekttap. Prøver å spise maks 1800 kcal pr døgn og bevege med aktivt en time pr dag, men det fungerer ikke så bra, jeg går opp med dette inntaket.

Noen som har gått mye ned og klart å stabilisere i etterkant? Hvordan gjorde du det?

Anonymous poster hash: 1e0e8...2af

Det kommer jo an på hvor lang og tung du er og hvor mye aktiviteten din forbrenner. :)

Jeg blir ikke klok på kroppen min da det kan variere veldig med hvor mye jeg spiser og rører meg i forhold til om jeg går opp eller ned i vekt. Jeg kan godt trene mye og spise en grei mengde kalorier og ikke gå ned ett gram, men så spise litt mer og gå ned, eller spise litt mindre og gå ned. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...