Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å skaffe meg et hjemmetreningsapparat. Jeg har en stepboks, men vurderer å skaffe meg en trimsykkel. Jeg har tidligere hatt spinningsykkel, men synes ikke den var så behagelig å sykle på. Er trimsykkel bra nok hjemmetrening? Tredemølle tror jeg ikke at jeg har plass til hvis den ikke kan legges sammen. Ellipsemaskin tar også stor plass. Romaskin er heller ikke noe for meg. Hva mener du er best?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397822-er-trimsykkel-bra-nok-hjemmetrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderer å skaffe meg et hjemmetreningsapparat. Jeg har en stepboks, men vurderer å skaffe meg en trimsykkel. Jeg har tidligere hatt spinningsykkel, men synes ikke den var så behagelig å sykle på. Er trimsykkel bra nok hjemmetrening? Tredemølle tror jeg ikke at jeg har plass til hvis den ikke kan legges sammen. Ellipsemaskin tar også stor plass. Romaskin er heller ikke noe for meg. Hva mener du er best?

Jeg har en slik trimsykkel, (hadde helt glemt det for den har blitt helt automatisk brukt som tørkestativ de siste årene).  Den har flatt sete (formen på setet er livsviktig). Nå inspirerte du meg, jeg skal grave frem sykkelen igjen. Ikke på en lørdagskveld altså, det får være grenser, men på mandag.

Hver gang noen undersøker om folk bruker slike hjemmetreningsapparater, så viser det seg at de stort sett brukes til klesoppbevaring. Når du ikke likte å ha spinningsykkel, så tror jeg ikke at jeg ville ha kjøpt en tradisjonell trimsykkel. Hvis du har mulighet, så ville jeg heller ha valgt meg en turløype med noen bratte bakker. 

Hver gang noen undersøker om folk bruker slike hjemmetreningsapparater, så viser det seg at de stort sett brukes til klesoppbevaring. Når du ikke likte å ha spinningsykkel, så tror jeg ikke at jeg ville ha kjøpt en tradisjonell trimsykkel. Hvis du har mulighet, så ville jeg heller ha valgt meg en turløype med noen bratte bakker. 

Hva er forskjellen på spinning og trimsykkel? (Jeg kan ikke dette..)

Annonse

Hva er forskjellen på spinning og trimsykkel? (Jeg kan ikke dette..)

Ganske godt beskrevet her, synes jeg http://www.best-i-test.nu/Trimsykkel-Spinningsykkel

Veldig enkelt sagt så anser jeg en spinningsykkel som mer egnet for høyintensiv trening, mens trimsykkelen stort sett brukes til sittende lav - eller middels - intensitetstrening.

Ganske godt beskrevet her, synes jeg http://www.best-i-test.nu/Trimsykkel-Spinningsykkel

Veldig enkelt sagt så anser jeg en spinningsykkel som mer egnet for høyintensiv trening, mens trimsykkelen stort sett brukes til sittende lav - eller middels - intensitetstrening.

Se der ja, takker. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...