Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke knus linfrøene, det er vel gele-laget rundt bløtlagte linfrø som gir litt fart på magen? Har i alle fall alltid hørt at man skal bløtlegge linfrø over natten og så ha et par ss i litt yoghurt neste morgen for å holde magen i orden. :)

Knuste linfrø gir viktig næring bl.a. Omega 3 OG gir fart på magen. Billig næring. Du trenger ikke la dem svelle i vann, men jeg tror det skal være bra. Det holder med noen minutter. Knuste linfrø sveller også og blir geleaktig. Bruk lite væske og drikk heller vann ved siden sv,

Endret av tjohei1

Fortsetter under...

Bella Dotte

Du må vel være enig i at det intellektuelle ved vektreduksjon er en komplisert affære...

Jo, sant det, det er ihvertfall ingen mangel på oppfinnsomhet når det kommer til unnskyldninger.

Annonse

stjernestøv

Er bare 160 cm… så min bmi tilsvarer fedme i medisinsk forstand… ser ikke så feit ut på bilder nødvendigvis… men jeg så meg selv på video for litt siden…. OG DET ER ILLE. der så jeg fedmen. dessuten pleide jeg veie 50 kg før medisiner. psykologen min sier også at jeg har for høy bmi. og jeg blir kalt en feit ku av eks facebook dama mi

Det var da stygt sagt av henne :(:angry:

Jeg er veldig feit nå og liker det sletts ikke, er så fastlåst i usunne mønstre og kommer meg ikke ut. Klærne blir mindre og mindre, vil slutte på medisiner igjen. Det er jo typisk meg. Ser på bilder da jeg faktisk var tynn, trodde jeg var feit jeg...nå skulle jeg bare ønske jeg var sånn igjen. Jeg er rett og slett stygg når jeg er feit :unsure::ph34r:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...