Gå til innhold

Skrive NHD i emnetittelen?


gakka92

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Dette har sikkert folk spurt om før, men jeg fant ingenting. Jeg ser at det er mange som skriver NHD i emnetittelen på psykiatri-forumet, er dette noe man skal gjøre dersom man ønsker svar fra NHD? Jeg har fått gode svar fra han uten å ha skrevet dette i emnetittelen, men skal man egentlig gjøre det? Ser han mest på de trådene hvor det står NHD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bella Dotte

Størst sjanse for at det blir lest om du starter emnetittel med "O Store", tror du ikke det  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størst sjanse for at det blir lest om du starter emnetittel med "O Store", tror du ikke det  :P

Det er nok den man bør gå for ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Det skal ikke ha noe å si. Men en tittel som tydelig viser hva innlegget handler om vil jo alltid være en fordel om man ønsker svar fra både NHD og/eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal ikke ha noe å si. Men en tittel som tydelig viser hva innlegget handler om vil jo alltid være en fordel om man ønsker svar fra både NHD og/eller andre.

 

Det var det jeg regnet med, men ble litt usikker når jeg så at så mange nevnte NHD i emnetittelen. Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg regnet med, men ble litt usikker når jeg så at så mange nevnte NHD i emnetittelen. Takk for svar! :)

Jeg bruker nhd i emnetittelen når jeg har et spørsmål direkte rettet til han. Har også brukt det når jeg spesielt har ønsket svar fra han, men jeg ser det har ingenting å si på om jeg får svar eller ei, så det er nok helt unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nhd i emnetittelen når jeg har et spørsmål direkte rettet til han. Har også brukt det når jeg spesielt har ønsket svar fra han, men jeg ser det har ingenting å si på om jeg får svar eller ei, så det er nok helt unødvendig.

 

Det var det jeg også begynte å lure på om man skulle, skrive NHD når det var et spørsmål direkte til han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...