påskelilje Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Nå har jeg endelig kommet i gang med sykling til og fra jobb, har trent ganske regelmessig etter jul (friskis og svettis + litt badminton + raske gåturer/lett jogg), og nu er det dags til å fokusere på hva jeg putter inn i munnen - og regelmessig veiing! Det har sneket seg på noen kilo de siste årene, muligens ikke så mye det siste året, men jeg ønsker virkelig å gå ned i alle fall fem kilo, helst åtte. Utgangspunktet nå i vinter er 75 kilo (!!!) - og nå i dag viste vekta 74,7, så jeg håper at jeg klarer å knipe ned grammene, slik at i alle fall jeg nærmer meg 70-tallet før sommeren. Flere som vil være med på fellesveiing en dag i uka, så inspirerer vi hverandre? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Er bare innom og heier på deg! Og gratulerer! 0 Siter
påskelilje Skrevet 11. april 2014 Forfatter Skrevet 11. april 2014 Er bare innom og heier på deg! Og gratulerer! Takk! Føler at jeg nå har overskudd til å ta noen grep i hverdagen (rettere sagt: at jeg allerede har tatt noen grep og at de fungerer ganske greit). Vanlig veiedag for meg er fredag, og i dag viste vekta enda litt mindre; 74,4 kilo. 0 Siter
Høstløv Skrevet 11. april 2014 Skrevet 11. april 2014 Jeg kan godt bli med, jeg skal gjerne ned 4-5 kg. Vekten mandag var 67 kg og i dag 66,1 kg. Vekten min varierer veldig, så det er ikke nødvendigvis en reel vektnedgang. Jeg må se det an på sikt, gjerne i løpet av en månedstid, for å se reell vektnedgang. Jeg har som mål å gå ned et kilo i måneden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.