Gå til innhold

Du som ikke jobber, når står du opp om morgenen?

17 stemmer

1. 1. Når står du opp

• Før kl 6
      1
    • Mellom kl. 6 og 7
      1
    • Mellom kl. 7 og 8
      5
    • Mellom kl. 8 og 9
      3
    • Mellom kl. 9 og 10
      1
    • Mellom kl. 10 og 11
      3
    • Mellom kl. 11 og 12
      3
    • Etter kl 12
      0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

stjernestøv

OK, syntes du har skrevet det før jeg. Men bra du våkner frisk og opplagt da!

Anonymous poster hash: 079cf...d2f

Det er sykdom som fucker opp livet mitt noen ganger, søvn har jeg bare godt av. Og noen netter skjer det for mye og da må jeg sove på formiddagen :)

Annonse

Vil ikke svaret på dette spørsmålet avhengig helt av om den arbeidsledige personen har hjemmeboende barn eller ikke? For hvis man har ansvar for å få barn opp og til skolen, så må man jo stå opp tidlig enten man selv skal på jobb eller ikke.

AnonymBruker?

Her var det jo flere som ikke jobbet... hvorfor er det sånn at jeg er verdt mindre enn dere? Eneste jeg har på samvittigheten er at jeg ikke jobber.

Jeg sover helt i hytt og pine jeg. Ikke noe bestemt tidspunkt.

Hvem er det som har sagt at du er mindre verdt enn andre ?

Jeg sovner mellom 2 og 3 og står opp mellom 10 og 11. Fikser det jeg må og lager så middag til mann og barn kommer hjem fra jobb/skole. Synes faktisk det er mange nok timer å være alene om dagen når de kommer hjem ved 17-tiden.

AnonymBruker

Varierer veldig, men ofte er det mellom 04 og 06 fordi jeg sliter med søvnrytmen. Men det hender at jeg slokner ut på formiddagen en stund. Har jeg en del å gjøre slokner jeg veldig ofte på ettermiddagen. Kommer gjerne til meg selv i 18-19 tiden og klarer å holde det gående til det er på tide på gå til sengs sånn 23-24.

Anonymous poster hash: 38323...44c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...