Gå til innhold

Lurer på om jeg kan ha hatt cølaki i mange år uten å vite om det.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Ja, det synes jeg er ganske spinnvilt, av flere grunner.

 

Husk at enhver narkose medfører en viss risiko for bivirkninger og at man må ta diverse forholdsregler, blant annet faste i forkant. Man må våkne opp etterpå og antakelig bli på sykehuset/legekontoret en stund.  Dessuten må det i tillegg til gastro-lege da være både narkoselege og -sykepleier til stede under inngrepet. Det synes ganske ressurssløsende.

 

Jeg har tatt gastroskopi flere ganger, litt ubehagelig er det, men jeg har også fått både smertestillende og beroligende, og da er det helt uproblematisk.

Nå var det ikke gastroskopi det var snakk om her da, men opp i tarmen. Men selv da synes det noe ressurssløsende å måtte sammenkalle hele "batteriet" med personale som må være til stede ved narkose ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicklusheletida

    9

  • Kayia

    9

  • Togli

    8

  • frosken

    7

Hei! Har du fått noe svar på undersøkelsene ?

Hei, jeg fikk av en eller annen grunn ikke til å sende deg PM, så jeg poster i denne tråden. I går fikk jeg omsider innkalling til gastro- og colonscopiundersøkelse. Jeg sendte jo avføringsprøver allerede rundt påsketider, så dette har tatt tid. Prøvene har jeg fremdeles ikke fått svar på, de nevnes heller ikke i innkallingen. Det er samme lege som har kalt meg inn til undersøkelse, så jeg får vel vite hva prøvene viser da kanskje? Mulig prøvene er fine ettersom jeg ikke fikk svar...? Er bortskjemt med en fabelaktig fastlege som alltid gir den informasjonen man trenger om prosess, men han var ikke akkurat av det kommunikative og tydelige slaget spesialisten jeg var hos for å si det sånn... Uansett: Undersøkelse neste uke - du hører fra meg etter det :)

 

Hvordan går det med din mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...