Gå til innhold

hvordan bytte nickname?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var jo leit... Skjemmes over en del innlegg jeg har skrevet her, og kan da aldri få rettet opp inntrykket folk har av hvem som skjuler seg bak nicket "berreundrar", ellet av et evt nytt nick jeg velger meg. En annen, men større ulempe, er at et søk på dette nicket kan avsløre hvem jeg er i virkeligheten, om en gidder å undersøke og leite blant alle tidligere innlegg.

Så beklageligvis for meg, så er jeg såpass paranoid at jeg ikke tør å være her.

Det var jo leit... Skjemmes over en del innlegg jeg har skrevet her, og kan da aldri få rettet opp inntrykket folk har av hvem som skjuler seg bak nicket "berreundrar", ellet av et evt nytt nick jeg velger meg. En annen, men større ulempe, er at et søk på dette nicket kan avsløre hvem jeg er i virkeligheten, om en gidder å undersøke og leite blant alle tidligere innlegg.

Så beklageligvis for meg, så er jeg såpass paranoid at jeg ikke tør å være her.

Bruk en annen e-postadresse og registrer deg med et annet nick - problemet ute av verden. :)

"Vær imidlertid oppmerksom på at ved nickbytte vil også tidligere postede innlegg få den nye signaturen"

For noen TÅPELIGE regler!

Folk kan ønske skifte nick for ikke å være gjenkjennbar. At alle tidligere innlegg blir hengt på nytt nick gjør jo at det ikke et vits å skifte nick.

Med sånne regler så er det jo slik at dess mer man skriver her, dess større sjanse er det for å bli gjenkjent i RL.....

Annonse

Gjest Gargamel

"Vær imidlertid oppmerksom på at ved nickbytte vil også tidligere postede innlegg få den nye signaturen"

For noen TÅPELIGE regler!

Folk kan ønske skifte nick for ikke å være gjenkjennbar. At alle tidligere innlegg blir hengt på nytt nick gjør jo at det ikke et vits å skifte nick.

Med sånne regler så er det jo slik at dess mer man skriver her, dess større sjanse er det for å bli gjenkjent i RL.....

Jeg synes ikke det er tåpelig. Man har valget mellom å opprette ny bruker eller skifte nick. Kanskje noen vil bytte nick uten å late som de er en ny person. 

AnonymBruker

Har nå tatt et søk på "berreundrar", og det første innlegget mitt som kom opp er fra jan 2013. Betyr det da at alle innlegg fra 2012 og bakover er slettet?

I tilfelle så føler jeg meg myyye bedre! ;)

Var det web eller mobilutgaven av dol du brukte når du søkte på nick? Tidligere ble det sagt at det ikke skulle være mulig å søke på nick, for å bedre sikre annonymiteten.

Anonymous poster hash: 16283...773

Gjest Admin Doktoronline

Skjønner at dette er en krevende prosess for Admin. Eller er det bare sånn at dere ikke gidder ta dere bryet med å svare på en PM?

Har hatt problemer med innlogging de siste dagene, men nå er det i orden. Du vil få byttet nick i løpet av kort tid.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...