Gå til innhold

Misfornøyd med behandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

En barnehage og forbedringsanstalt i ett

Anonymous poster hash: 16b23...407

Skrevet

Beklager " bråk" fra meg. Jobber meg ut av miljøskadene jeg fikk der..

Skrevet

Forresten var det en behandler der som oppførte seg krenkende mot meg, det var det som traumatiserte meg.

Oppførselen og navnet hans er ikke nevnt i denne tråden

Gjest denvakreblomsten
Skrevet

Jeg har bedt om å bli slettet nå, så jeg kommer meg ut.

Jeg vet ikke om signaturen min blir stående etter sletting av profilen min

I fall den ikke blir så er den slik:

"En dag på akutten"

Ambulansen kom inn, en person ble båret ut, kvestet i to etter en påkjørsel.

De stimlet sammen for å hjelpe. "Er du sikker på at bilføreren mente det slik?" " kjenner du hans side av saken.". Nei, jeg vet bare jeg er kvestet, svarte pasienten.

"Vi forstår dine følelser, men jeg synes du gjør deg hjelpeløs der du ligger. Du gjør deg selv til offer". Den blødenede personen svarte ikke.

Da kom søster Tårnsvale til: "vet du hva jeg tror? Du blir kanskje såret nå, men jeg tror dette handler om et mønster i livet ditt, at du oppfatter alle som setter grenser som overgripere. Og at når du ble kjørt ned nå, så viser din reaksjon her at du trenger endre på det". For et klokt svar jublet forsamlingen. Legen klappet og roste. Og slik sluttet denne dagen på akutten.

Reaksjon på mine opplevelser på Modum Bad Traumebehandling:

"Har lest igjennom , og jeg er sjokka over at faglærte mennesker behandler deg så stygt... DE av alle burde virkelig vite hva de gjør ...

Synes virkelig de kan stå opp og gjøre det rette for deg, men også for sin egen del... De kan ikke ha mye respekt for pasientene sine,,, eller seg selv siden de tillater seg og bedrive maktmisbruk"

Skrevet

Jeg har bedt om å bli slettet nå, så jeg kommer meg ut.

Jeg vet ikke om signaturen min blir stående etter sletting av profilen min

I fall den ikke blir så er den slik:

"En dag på akutten"

Ambulansen kom inn, en person ble båret ut, kvestet i to etter en påkjørsel.

De stimlet sammen for å hjelpe. "Er du sikker på at bilføreren mente det slik?" " kjenner du hans side av saken.". Nei, jeg vet bare jeg er kvestet, svarte pasienten.

"Vi forstår dine følelser, men jeg synes du gjør deg hjelpeløs der du ligger. Du gjør deg selv til offer". Den blødenede personen svarte ikke.

Da kom søster Tårnsvale til: "vet du hva jeg tror? Du blir kanskje såret nå, men jeg tror dette handler om et mønster i livet ditt, at du oppfatter alle som setter grenser som overgripere. Og at når du ble kjørt ned nå, så viser din reaksjon her at du trenger endre på det". For et klokt svar jublet forsamlingen. Legen klappet og roste. Og slik sluttet denne dagen på akutten.

Reaksjon på mine opplevelser på Modum Bad Traumebehandling:

"Har lest igjennom , og jeg er sjokka over at faglærte mennesker behandler deg så stygt... DE av alle burde virkelig vite hva de gjør ...

Synes virkelig de kan stå opp og gjøre det rette for deg, men også for sin egen del... De kan ikke ha mye respekt for pasientene sine,,, eller seg selv siden de tillater seg og bedrive maktmisbruk"

Jeg synes det er direkte stygt at du "driter ut" en annen bruker som kun mente å hjelpe deg.

Skrevet

Hun antyder at overgrep er min feil og handler om meg. Det er enormt triggende, for det er det jeg fikk høre i barndommen.

Skal jeg ta bort tårnsvale navnet kanskje?

Gjest denvakreblomsten
Skrevet (endret)

Jeg lar det stå slik. Får de som kommenterer herr får selv stå for det de har sagt.

Min opplevelse av deres kommentarer anser jeg ikke som å drite ut noen, da det er min opplevelse.

Takk og lov jeg skal ut herfra nå

Endret av denvakreblomsten
Skrevet

Jeg unner ingen i hele verden, hverken barn ellerr voksne å oppleve overgrep av noen slag, eller bli møtt på den måten som en blir her. Samfunnet er virkelig blind for vold og overgrep, uansett setting det skjer i

Skrevet

Kjære admin.

Jeg ba dere slette tråden tidligere fordi det er så belastende erfaringer for meg.

Dere ville ikke det.

Så jeg ba dere " sette lås" på tråden slik at jeg slipper se meg over skulderen og føle meg redd for at noen skal poste her.

Kan dere sette lås her er dere snill? Jeg spurte og fikk ikke svar.

Som dere ser synes jo flere brukere her at denne tråden er så grusom og fæl, så da skulle det vel være grei skuring.

Og slett meg,

Takk

Skrevet

Kjære admin.

Jeg ba dere slette tråden tidligere fordi det er så belastende erfaringer for meg.

Dere ville ikke det.

Så jeg ba dere " sette lås" på tråden slik at jeg slipper se meg over skulderen og føle meg redd for at noen skal poste her.

Som dere ser synes jo flere brukere her at denne tråden er så grusom og fæl, så da skulle det vel være grei skuring.

Og slett meg,

Takk

Den som poster og poster i denne tråden, som gjør at den havnet på toppen på lista igjen hele tiden er jo deg selv... La den være, så dør den sakte men sikkert ut av seg selv...

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Kjære admin.

Dere ville ikke det.

Og slett meg,

Takk

Vi kan slette deg som bruker hvis du ønsker det. Alle innlegg du har postet blir imidlertid fortsatt stående.

Gjest denvakreblomsten
Skrevet

Ja, slett meg :)

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det kan finnes uprofesjonelle yrkesutøvere overalt , som ikke evner å balansere sin kunnskap med etisk blikk og fleksibilitet. Kan virke som du har erfart noe slikt..

Fikk ikke takket deg namnlaus. Takk for din betraktning. Godt å føle at det er normalitet og friskhet her inne også, ikke bare syke mennesker <3

Anonymous poster hash: f26f7...6fc

AnonymBruker
Skrevet

( jeg har blitt kalt "psykisk syk" flere ganger på dette forumet, så jeg forventer at kommentaren min over får stå!)

Skrevet

Fikk ikke takket deg namnlaus. Takk for din betraktning. Godt å føle at det er normalitet og friskhet her inne også, ikke bare syke mennesker <3

Hva forventer du? Det er tross alt et helseforum.  :ph34r:
Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke om du er den som startet tråden,

Men om du er , er behandlingen du fikk ikke ok,

Jeg syns vel som deg den info som blir gitt på nett ofte overtolkes og gjøres mer av enn det er grunnlag for.

Slik jeg leser informasjonen i tråden er svarene til deg ikke til å forstå .

Overgrep skjer mange steder, i psykiatrien , i politiske partier, i religiøse miljøer ... De fortsetter å ha livsgrunnlag fordi vi ofte ikke evner tro og støtte ofrene .

Skrevet

Hei, og takk til deg.

( hvis en ser helt bort fra dette med ekspertsvaret over her så har jeg fått rom og lov til å skrive mye om situasjonen jeg stod i, og det var positivt. Jeg fikk også endel støtte, også fra nhd. Så takker for det akkurat det.

Jeg ønsker imidlertid, og har bedt admin slette kommentaren "mail til padientombudet", som forøvrig er det eneste "brevet/ mail jeg har kopiert her inne. Det føles for utleverende, og admin må gjerne revurdere å slette akkurat denne mailen. Takk )

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du etterhvert finner ro og fred med hva som har hendt, og kan rette fokuset fremover. Det å skrive   kan være en fin måte å bearbeide hendelser på.

Jeg skulle ønske du anonymiserte personene i brevet før du la det ut, både for seriøsiteten og din egen skyld. 

Håper på bedre tider for deg.

Det var en glipp. Da jeg ble gjort oppmerksom på det, så sendte jeg PM til admin og ba dem slette det. Noe de gjorde ved å ta bort navn.

Skrevet

Gratulerer med å ha dratt opp dette enda en gang!!

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med å ha dratt opp dette enda en gang!!

Da kan vel du kutte ut å gjøre det samme!

Hvorfor gidder du skrive her hvis du ikke har noe vettugt å si??

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...