Gå til innhold

Gjenbruk av cd-hyller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har to lange cd-hyller fra IKEA.

Nå tenker vi fjerne cdéne, for vi hører aldri på dem.

Noen som har sett lure løsninger for annen bruk av slike lange hyller?

Jeg har en sånn i gangen (regner med du mener de smale som er over 2 meter høye?) og har skoene mine i den. :)

Annonse

Jeg har en sånn i gangen (regner med du mener de smale som er over 2 meter høye?) og har skoene mine i den. :)

God ide det også!

Men når jeg ser det for meg tenker jeg både bøker og sko vil stikke en del ut?

De er jo ikke særlig dype, disse hyllene.

God ide det også!

Men når jeg ser det for meg tenker jeg både bøker og sko vil stikke en del ut?

De er jo ikke særlig dype, disse hyllene.

Jo, skoene stikker litt ut, men jeg har ganske små føtter så skoene mine er ikke så store. :) Passer kanskje enda bedre til små barnesko. :)

For spesielt interesserte, men så et bilde av at noen som drev med sying hadde små stoffhauger sortert i de små rommene. Perfekt for patchwork-entusiaster! (Om det er noen igjen av dem..)

Dersom dere fortsatt ser på dvd, passer jo de perfekt inn om hyllene justeres... Men det har dere sikkert tenkt på allerede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...