Bella Dotte Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Hei, følte plutselig for å stikke innom igjen og fortelle at jeg nå er normalvektig! I slutten av oktober var jeg fet, men jeg har gått ned 14,1 kilo (og litt til) ved å spise stort sett det jeg har hatt lyst på, bare i mer kontrollerte porsjoner, og gå turer. Det er veldig deilig å føle seg litt nettere, selv om jeg ikke er helt der jeg skal være ennå. Har begynt å interessere meg for klær - jøje meg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Hei, følte plutselig for å stikke innom igjen og fortelle at jeg nå er normalvektig! I slutten av oktober var jeg fet, men jeg har gått ned 14,1 kilo (og litt til) ved å spise stort sett det jeg har hatt lyst på, bare i mer kontrollerte porsjoner, og gå turer. Det er veldig deilig å føle seg litt nettere, selv om jeg ikke er helt der jeg skal være ennå. Har begynt å interessere meg for klær - jøje meg Heldige deg! Gratulerer 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Hei, følte plutselig for å stikke innom igjen og fortelle at jeg nå er normalvektig! I slutten av oktober var jeg fet, men jeg har gått ned 14,1 kilo (og litt til) ved å spise stort sett det jeg har hatt lyst på, bare i mer kontrollerte porsjoner, og gå turer. Det er veldig deilig å føle seg litt nettere, selv om jeg ikke er helt der jeg skal være ennå. Har begynt å interessere meg for klær - jøje meg 14,1 kilo på et halvt år et godt gjort! Anonymous poster hash: 5b52a...ca8 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 12. april 2014 Forfatter Skrevet 12. april 2014 14,1 kilo på et halvt år et godt gjort! Anonymous poster hash: 5b52a...ca8 Takk Det er dog bare rundt en halv kilo i uka, og oppnåelig for de fleste som ikke har for mye utfordringer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.