rose23 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Jeg føler meg vanligvis ganske pigg, men det er noe som skurrer med helsa,,,, Ble innlagt på sykehus for noen dager siden med store magesmerter.... Eneste de fant var cyster på en eggstokk.... og att de skulle bestille noen blodprøver. Noen som vet hva dette er? Har fått morfintabletter om det skulle starte igjen.... Så har jeg hatt dotter i ørene i 15 år... Dette var uutholdig første årene, men så vente jeg meg til det. Nå har jeg hatt væske i mellomøret noen uker... Fikk medisiner som hadde null effekt, og ble i dag henvist til Øre/nese/hals. Har googlet denne problematikken og ser at flere nettsider peker på at det er underliggendes alvorlige tilstander om dette oppstår hos voksne. Jeg er god i tro og har følgende spørsmål: Kan en få satt inn dren i narkose? Selv om en er voksen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398102-tette-%C3%B8rer-og-eggstokker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.