AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 Skrevet 15. april 2014 Jeg tittet på en side på Facebook som det sto var en lukket gruppe. Litt sensitivt tema. Men: man kunne jo åpent lese hvem som var medlemmer der. Hvorfor kaller man det lukket da? Anonymous poster hash: 68c55...705 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 Skrevet 15. april 2014 Jeg tittet på en side på Facebook som det sto var en lukket gruppe. Litt sensitivt tema. Men: man kunne jo åpent lese hvem som var medlemmer der. Hvorfor kaller man det lukket da? Fordi du ikke kan lese og skrive meldinger der uten å være medlem. Anonymous poster hash: bc137...ceb 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 15. april 2014 Skrevet 15. april 2014 Den er lukket og ikke hemmelig... tror jeg... 0 Siter
Kalevaala Skrevet 16. april 2014 Skrevet 16. april 2014 Tror det fungerer slik: Åpen gruppe: Alle kan se hvem som er medlemmer Alle kan lese Bare medlemmer kan skrive Lukket gruppe: Alle kan se hvem som er medlemmer Bare medlemmer kan lese og skrive Hemmelig gruppe: Bare medlemmer kan se hvem som er medlemmer Bare medlemmer kan lese og skrive 0 Siter
Mrs D Skrevet 16. april 2014 Skrevet 16. april 2014 Tror det fungerer slik: Åpen gruppe: ... ... Bare medlemmer kan skrive Er ikke alltid sånn at bare medlemmer kan skrive. Finnes åpne grupper du kan skrive innlegg i uten å ha likt gruppa først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.