Gå til innhold

Spørre om hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne sender melding å spørr: kan du hjelpe meg med noe i kveld?

Jeg vil jo gjerne vite hva jeg sier ja til. Bør hun ikke si hva hun trenger hjelpe til ? Jeg vet ikke hva jeg skal svare.

Anonymous poster hash: ba044...f79

Skrevet (endret)

Klart du bør få vite hva det er! Da må du spørre vet du.

Endret av tjohei1
Skrevet

Det er helt sikkert ikke noe farlig å si ja heller? Si bare "ja, hva gjelder det?"....skulle det være noe du ikke vil eller kan, så kan du vel si det? Hvorfor gjøre noe mer ut av dette enn hva det er?

Skrevet

Ei venninne sender melding å spørr: kan du hjelpe meg med noe i kveld?

Jeg vil jo gjerne vite hva jeg sier ja til. Bør hun ikke si hva hun trenger hjelpe til ? Jeg vet ikke hva jeg skal svare.

Seriøst? Dette er en venninne og du trenger hjelp av DOL for å vite hva du skal svare? Det syns jeg høres ut som et spesielt vennskap.... Hadde en venninne sendt meg tilsvarende sms hadde jeg enkelt og greit svart "ser jeg ikke bort fra, bare ring du" og tatt det derfra.

Skrevet

Hvis du er opptatt i kveld, svarer du dét, hvis du tror det passer, kan du svare "Ja, tror det, hva trenger du hjelp til?".

Jeg skjønner ikke helt hva som er temaet her, må jeg innrømme.

Skrevet

Seriøst? Dette er en venninne og du trenger hjelp av DOL for å vite hva du skal svare? Det syns jeg høres ut som et spesielt vennskap.... Hadde en venninne sendt meg tilsvarende sms hadde jeg enkelt og greit svart "ser jeg ikke bort fra, bare ring du" og tatt det derfra.

Enig, pussig problemstilling.

Skrevet

minner meg om når noen spørr "kan jeg spørre deg om noe?"

ikke vet jeg, vet du vel best selv, om det er et passende spm.

Skrevet

Du milde så mye man kan lage et problem av! Det er veldig enkelt. Du svarer "med hva da?". Så får du et svar, og så bestemmer du om du kan og vil.

AnonymBruker
Skrevet

Har vel ikke akkurat sagt at det var ett problem:-)

Anonymous poster hash: ba044...f79

Skrevet

Har vel ikke akkurat sagt at det var ett problem:-)

Du visste jo ikke ha du skulle svare...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...