Gå til innhold

Burde jeg hatt med gave..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ei god venninne av meg fylte år i går. Vi gikk ut å spiste pizza, betalte hver for oss.. Så dro vi hjem til henne der hun serverte mange deilige kaker..

Jeg hadde ingen gave eller blomster med til henne.. Burde jeg ha hatt det?

Det var ingen "rund dag", men jeg har god råd så det er ikke derfor jeg ikke hadde gave..

Var det lite omtenksomt av meg?

Anonymous poster hash: 99a1c...ad5

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398179-burde-jeg-hatt-med-gave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hva som er vanlig mellom dere. Mine venninner og jeg pleier gjerne å gå ut og spise på bursdager, og så spanderer gjerne de andre noe på bursdagsbarnet, latte på kaffebar f.eks. Men blir man invitert hjem, bør man ha med blomster/gave + kort, det trenger ikke være noe store greier.

Annonse

Vanlig høflighet å ha med gave,mener jeg i hvert fall.

Du kan rette opp dette med å fortelle henne at du var dessverre litt distré...og at du vil gi henne en gave så fort som mulig.

Så spør du henne hva hun ønsker seg fra deg..

Endret av Frida Frosk
AnonymBruker

Ei god venninne av meg fylte år i går. Vi gikk ut å spiste pizza, betalte hver for oss.. Så dro vi hjem til henne der hun serverte mange deilige kaker..

Jeg hadde ingen gave eller blomster med til henne.. Burde jeg ha hatt det?

Det var ingen "rund dag", men jeg har god råd så det er ikke derfor jeg ikke hadde gave..

Var det lite omtenksomt av meg?

Ja, du burde hatt med have.

Anonymous poster hash: 476b8...d6f

AnonymBruker

Du kan rette opp dette med å fortelle henne at du var dessverre litt distré...og at du vil gi henne en gave så fort som mulig.

...eller du kan ta en spansk en og si at du glemte helt å gi henne gaven, og så gir du den neste gang dere treffes....

Anonymous poster hash: e6afe...44e

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...