Gå til innhold

skulle få penger idag, men fikk ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

jeg skal få penger fra hjelpevergen min hver mandag og det går automatisk, så de er inne før 9 på morgenen, men idag har jeg ikke fått… Er det fordi det er helliggdag? Jeg kan nesten ikke sende sms til hjelpevergen min olg spørre da det er helligdag… Håper kontoen ikke er tom, det hender...

Anonymous poster hash: 64f4e...697
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398205-skulle-f%C3%A5-penger-idag-men-fikk-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

christensen1365381166

jeg skal få penger fra hjelpevergen min hver mandag og det går automatisk, så de er inne før 9 på morgenen, men idag har jeg ikke fått… Er det fordi det er helliggdag? Jeg kan nesten ikke sende sms til hjelpevergen min olg spørre da det er helligdag… Håper kontoen ikke er tom, det hender...

Anonymous poster hash: 64f4e...697

Det overføres ikke penger til en bankkonto på en helligdag.

Hvis hjelpevergen din skal overføre fra en annen av dine konti i samme bank, så skal det komme inn uavhengig av helligdager. Hvis det ikke ligger inne fast overføring, kanskje hjelpevergen din har glemt det eller tatt påskeferie? Jeg tenker at det må være helt legitimt å sende en sms og spørre.

Men det kommer ikke inn penger "utenfra" på helligdager, det skjer tidligst i morgen.

Hvis hjelpevergen din skal overføre fra en annen av dine konti i samme bank, så skal det komme inn uavhengig av helligdager. Hvis det ikke ligger inne fast overføring, kanskje hjelpevergen din har glemt det eller tatt påskeferie? Jeg tenker at det må være helt legitimt å sende en sms og spørre.

Men det kommer ikke inn penger "utenfra" på helligdager, det skjer tidligst i morgen.

Intern overføring fra en konto til en annen i samme bank og på samme person, skjer ikke på helligdager, når det ligger inne som fast trekk.

Endret av Høstløv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...