Gå til innhold

Spørsmål om lønn og jobb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er nyutdannet lærer og jobber som lærervikar, jeg er i et vikariat nå slik at jeg får lønn ut juli mnd. Hvordan er det med feriepenger og lærere? Jeg jobbet noe i fjor mens jeg studerte også, får jeg lønn i juli + de ca. 11. 000 (har jeg regnet ut) som jeg er 10 % av det jeg jobbet i fjor? noen som vet?

Anonymous poster hash: 16af3...c33
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398247-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-l%C3%B8nn-og-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nyutdannet lærer og jobber som lærervikar, jeg er i et vikariat nå slik at jeg får lønn ut juli mnd. Hvordan er det med feriepenger og lærere? Jeg jobbet noe i fjor mens jeg studerte også, får jeg lønn i juli + de ca. 11. 000 (har jeg regnet ut) som jeg er 10 % av det jeg jobbet i fjor? noen som vet?

Her er det litt ulik praksis, men ofte betaler arbeidsgiver ut feriepenger på siste lønnsutbetaling til vikarer. Dette finner du ut av ved å se på årsoppgaven du har mottatt fra den aktuelle arbeidsgieren nå etter nyttår :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...