Gå til innhold

Jeg Spiser snop hver dag, ikke bare litt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kutte helt ut snopet og søtsakene. Det er beinhardt en ukes tid, men så går det over. Regn med hodepine og at du føler deg utilfreds, men det er ikke farlig. :)

Pass på at du spiser godt med vanlig mat istedet, ikke sjokoladepålegg og syltetøy, men vanlig mat som helst er så ren som mulig og mye grønnsaker - frukt kan trigge søtsuget så du bør ikke spise for mye av det.

Blomsterfluen skrev (På 25.4.2014 den 17.54):

Jeg er skikkelig hol på smågodt chips og kjeks. Jeg spiser og spiser hver eneste dag, og veger 85 kg. Hva må jeg gjøre for å få bort Søtsuget?

Du må rett og slett bestemme deg for å slutte.

Annonse

Jeg spiste søtsaker/sjokolade hver dag jeg også, helt til jeg ble satt på Seroquel, da spiste jeg ENDA MER søtsaker, men så ble jeg tatt AV Seroquel, og da har jeg ikke rørt søtsaker omtrent. Bortsett fra cola, der har jeg drukket masse, pga litium… Men der trapper jeg ned kraftig og er endelig under 78 kg. Bare 10,9 kg igjen så er jeg der jeg var når jeg ble lagt inn for mani og alle sa jeg var skinny og så bra ut =))))

stjernestøv
  missmas skrev (På 26.4.2014 den 10.47):

Jeg spiste søtsaker/sjokolade hver dag jeg også, helt til jeg ble satt på Seroquel, da spiste jeg ENDA MER søtsaker, men så ble jeg tatt AV Seroquel, og da har jeg ikke rørt søtsaker omtrent. Bortsett fra cola, der har jeg drukket masse, pga litium… Men der trapper jeg ned kraftig og er endelig under 78 kg. Bare 10,9 kg igjen så er jeg der jeg var når jeg ble lagt inn for mani og alle sa jeg var skinny og så bra ut =))))

Sover du uten medisiner?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...