Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje

Jeg vil ikke oppgi vekten min (er høy) men har klart gå ned 20 kg siden november Det er ikke lett når man ikke kan trene på noen måte pga fysiske problemer med helsen. Jeg har gått ned 24 cm rundt midjen. Kjenner jeg er lettere, men enda langt igjen. Håper på vekten til Stjernestøv i løpet av tidlig høst.

Anonymous poster hash: 45a65...58f

Så bra! Gratulerer :-)

Fortsetter under...

Beklager at jeg blander meg inn, men er det ikke litt drastisk å ofre parforholdet for en slankekur? Er det ikke mer logisk å droppe sjokolade eller TV-titting til vekten er normal?

Spiser ikke sjokolade og ser minimalt med tv. Men jeg dropper colaen. Er ikke i et forhold :)

Beklager at jeg blander meg inn, men er det ikke litt drastisk å ofre parforholdet for en slankekur? Er det ikke mer logisk å droppe sjokolade eller TV-titting til vekten er normal?

Kjæresten min hadde flirt seg fordervet om jeg hadde nedlagt sexnekt til jeg hadde gått ned et visst antall kilo. ;) Han hadde ikke trodd meg ett sekund... ;)

Annonse

Jeg har nå gått ned fra 80 kg til 77 :)

Har kuttet ut både melk og cola.

Har endelig knekt koden til åssen jeg skal gå ned i vekt :)

Drikker masse lightbrus da. bare må pga medisiner jeg tar. Blir bare enda mer tørst av bare vann.

Minus melk og cola er koden? Hadde det bare vært så vel her og.... Er skikkelig deppa over ikke å få noen resultater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...