AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Hei! Hadde jeg fått meg en hest, og en lama og en påfugl. Jeg så en hest jeg ville ha, så en lama, og så vet jeg hvor mye jeg beundrer påfugler. Anonymous poster hash: 75e25...c16 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Hei! Hadde jeg fått meg en hest, og en lama og en påfugl. Jeg så en hest jeg ville ha, så en lama, og så vet jeg hvor mye jeg beundrer påfugler. Anonymous poster hash: 75e25...c16 Godt du har inntrykk av han tar vare på dama si da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Godt du har inntrykk av han tar vare på dama si da Det håper jeg. Mest tenkte jeg på at han bor i Verdal og ikke i en by. Da har man mer plass, noe jeg trenger desperat. Det er fordeler med en by, men jeg vet ikke om den oppveier for de dyrene jeg vil omgi meg med, mye heller dyr på fire ben enn dyr på to ben. Men jeg vurderer flytte, ikke til en bygd heller, men til stillheten ute i naturen, langt fra ulyder. Anonymous poster hash: 75e25...c16 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Verdal? Da blir han kanskje lottomillionær snart. Uansett har han sikkert allerede flust av sparepenger etter en lang karriere i helsevesenet. Han er også veldig snill, så han vil nok gi sin kone alt det hun har lyst på. Men hvorfor vil du gifte deg når du foretrekker dyr? Det følger visstnok ekteskapelige plikter med i et ekteskap 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Tjener du 2 mill i året har du nok ikke behov for å bli lottomillionær 0 Siter
tonie Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Hva skal du med en lama, egentlig? Kan man ha noe moro med dem? De er ikke mye å se på, lukter vondt og virker ikke særlig sosiale. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Verdal? Da blir han kanskje lottomillionær snart. Uansett har han sikkert allerede flust av sparepenger etter en lang karriere i helsevesenet. Han er også veldig snill, så han vil nok gi sin kone alt det hun har lyst på. Men hvorfor vil du gifte deg når du foretrekker dyr? Det følger visstnok ekteskapelige plikter med i et ekteskap Hei! Jeg bryr meg ikke om noe så latterlig som lotto og raske fjasete penger. Jeg trenger areal og mål, dvs større plass! Større omgivelser, eller aller helst ensomheten, stillheten i villmarken. Vel, forpliktelser er fint, jeg liker ANSVAR!, noe de ferreste i vår tid gjør, og nettopp derfor er han er generasjonsfordel foran meg! Også innsatt i et koordinatsystem! Selvsagt ville jeg "kranglet", men ærlighet ligger i det, ikke være en person uten meninger, men den man er. Jeg hater mennesker som ikke har egne meninger:-( Jeg syns det er ekkelt, med likegyldighet, flåsethet, uansvarlighet, urlighet m.m. Da passer man dårlig i en by. Vel jeg kunne vært gift med Lars Monsen, men han er gift, og osv og mye mer. Til ditt spørsmål. Jeg LIKER forpliktelser og ansvar.! Anonymous poster hash: 75e25...c16 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Hva skal du med en lama, egentlig? Kan man ha noe moro med dem? De er ikke mye å se på, lukter vondt og virker ikke særlig sosiale. Hmm:-( Er ikke, ikke sosial, et pluss, en fordel, en avslappet glede? Jeg ønsket jeg var gift med en lama om jeg var en lama. Når jeg ikke er en lama, vil jeg være gift med nhd, også får svaret være opplagt! Anonymous poster hash: 75e25...c16 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Hei! Jeg bryr meg ikke om noe så latterlig som lotto og raske fjasete penger. Jeg trenger areal og mål, dvs større plass! Større omgivelser, eller aller helst ensomheten, stillheten i villmarken. Vel, forpliktelser er fint, jeg liker ANSVAR!, noe de ferreste i vår tid gjør, og nettopp derfor er han er generasjonsfordel foran meg! Også innsatt i et koordinatsystem! Selvsagt ville jeg "kranglet", men ærlighet ligger i det, ikke være en person uten meninger, men den man er. Jeg hater mennesker som ikke har egne meninger:-( Jeg syns det er ekkelt, med likegyldighet, flåsethet, uansvarlighet, urlighet m.m. Da passer man dårlig i en by. Vel jeg kunne vært gift med Lars Monsen, men han er gift, og osv og mye mer. Til ditt spørsmål. Jeg LIKER forpliktelser og ansvar.! Anonymous poster hash: 75e25...c16 Hei!, Er du ikke allerede gift? Anonymous poster hash: f496e...97e 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Hei! Jeg bryr meg ikke om noe så latterlig som lotto og raske fjasete penger. Jeg trenger areal og mål, dvs større plass! Større omgivelser, eller aller helst ensomheten, stillheten i villmarken. Vel, forpliktelser er fint, jeg liker ANSVAR!, noe de ferreste i vår tid gjør, og nettopp derfor er han er generasjonsfordel foran meg! Også innsatt i et koordinatsystem! Selvsagt ville jeg "kranglet", men ærlighet ligger i det, ikke være en person uten meninger, men den man er. Jeg hater mennesker som ikke har egne meninger:-( Jeg syns det er ekkelt, med likegyldighet, flåsethet, uansvarlighet, urlighet m.m. Da passer man dårlig i en by. Vel jeg kunne vært gift med Lars Monsen, men han er gift, og osv og mye mer. Til ditt spørsmål. Jeg LIKER forpliktelser og ansvar.! Anonymous poster hash: 75e25...c16 Penger gir mulighet til å kjøpe plass. Ekteskapelige plikter er sex og berøring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Penger gir mulighet til å kjøpe plass. Ekteskapelige plikter er sex og berøring. Feil! Sex er lyst ikke plikt! Anonymous poster hash: 75e25...c16 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Hei!, Er du ikke allerede gift? Anonymous poster hash: f496e...97e Nei Anonymous poster hash: 75e25...c16 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Det håper jeg. Mest tenkte jeg på at han bor i Verdal og ikke i en by. Da har man mer plass, noe jeg trenger desperat. Det er fordeler med en by, men jeg vet ikke om den oppveier for de dyrene jeg vil omgi meg med, mye heller dyr på fire ben enn dyr på to ben. Men jeg vurderer flytte, ikke til en bygd heller, men til stillheten ute i naturen, langt fra ulyder. Anonymous poster hash: 75e25...c16 I Levanger bor han og det er en fin plass med hyggelige mennesker Høres deilig ut å bo i naturen som du vil, med fred og ro. Må være fint å ha et lite småbruk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 I Levanger bor han og det er en fin plass med hyggelige mennesker Høres deilig ut å bo i naturen som du vil, med fred og ro. Må være fint å ha et lite småbruk :-) Har ikke småbruk men ønsket meg ett, egentlig ønsker jeg meg en dyrehage. Det var en til salgs, men jeg hadde ikke råd, selv om den lå på landet. Dyr er fine, barn lukter vondt, menn er gode og damer noe skit. Hadde jeg vært mann ville jeg skrevet kvinner er gode, menn noe skit, der på slutten. Det er ment som en overdrivelse, jeg er selv en dame og mener ikke jeg er skit, jeg er et ganske godt menneske, som bryr meg om flere, pga av prinsipper enn som bryr seg om meg .-) Mennesker kan ha sin samfunnslov og moral, jeg har mine egne prinsipper, de står fastere tydeligvis! Anonymous poster hash: 75e25...c16 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 :-) Har ikke småbruk men ønsket meg ett, egentlig ønsker jeg meg en dyrehage. Det var en til salgs, men jeg hadde ikke råd, selv om den lå på landet. Dyr er fine, barn lukter vondt, menn er gode og damer noe skit. Hadde jeg vært mann ville jeg skrevet kvinner er gode, menn noe skit, der på slutten. Det er ment som en overdrivelse, jeg er selv en dame og mener ikke jeg er skit, jeg er et ganske godt menneske, som bryr meg om flere, pga av prinsipper enn som bryr seg om meg .-) Mennesker kan ha sin samfunnslov og moral, jeg har mine egne prinsipper, de står fastere tydeligvis! Anonymous poster hash: 75e25...c16 Jeg forstår godt at du vil ha dyr rundt deg, det er en ro rundt dem og inni dem og de er bare gode. Har en katt som la seg på meg her en kveld da jeg lå på sofaen, fikk meg til å føle meg så bra inni meg...det er kjærlighet. Det er bra å ha prinsipper, tror du er et godt menneske ja 0 Siter
tonie Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Hmm:-( Er ikke, ikke sosial, et pluss, en fordel, en avslappet glede? Jeg ønsket jeg var gift med en lama om jeg var en lama. Når jeg ikke er en lama, vil jeg være gift med nhd, også får svaret være opplagt! Anonymous poster hash: 75e25...c16 Da får vi bare krysse fingrene og håpe du får deg lama, med eller uten doktoren ved din side. Fint oppi der, men det er fryktelig mange trøndere der da. De prater fort og mye, men du kan jo trekke deg tilbake til din tause lama hvis det blir for meget. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Dere ass. Hvis ikke NHD er på forumet, så startes det ofte en tråd OM han i stedet. Hva med å heller gå ut og få seg litt frisk luft og trim? Anonymous poster hash: 95ac2...98e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Dette forumet er et galehus noen ganger! Anonymous poster hash: a79c4...453 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 denne tråden trenger ekspert svar Anonymous poster hash: 2437b...e90 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.