Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tja... Nok en halvgrei uke:

Tirsdag: gikk istedet for å ta bilen så det ble 40 min gange / ca. 4 km tilsammen

Onsdag: 40 min styrke

Torsdag: 30 min / 12,2 km trimsykkel

Fredag: 42 min / 10,3 km sykkel ute

Søndag: ca. 60 min / 7 km rolig sykkeltur med kjæresten + en del hagearbeide

Joda, jeg har ikke bare sittet på rumpa, men skulle gjerne syklet til jobb mandag og tirsdag også hadde det ikke vært for at det var 2 grader og snøstorm...!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398460-ukas-trening-uke-18-2014/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... Nok en halvgrei uke:

Tirsdag: gikk istedet for å ta bilen så det ble 40 min gange / ca. 4 km tilsammen

Onsdag: 40 min styrke

Torsdag: 30 min / 12,2 km trimsykkel

Fredag: 42 min / 10,3 km sykkel ute

Søndag: ca. 60 min / 7 km rolig sykkeltur med kjæresten + en del hagearbeide

Joda, jeg har ikke bare sittet på rumpa, men skulle gjerne syklet til jobb mandag og tirsdag også hadde det ikke vært for at det var 2 grader og snøstorm...!

Absolutt "godkjent" Lillemus:)

Litt skuffet selv; en pt-økt og 3 økter i marka. Så ble det laaanghelg a gitt... Fortsatt mye å gå på hva angår mat. Drar sydover på en langweekend om 4 uker, så vilvilvil se bedre ut da!!!

Absolutt "godkjent" Lillemus:)

Litt skuffet selv; en pt-økt og 3 økter i marka. Så ble det laaanghelg a gitt... Fortsatt mye å gå på hva angår mat. Drar sydover på en langweekend om 4 uker, så vilvilvil se bedre ut da!!!

Syns du skal være fornøyd jeg. Etter min erfaring kimser man ikke av en ukentlig PT-økt, og tre økter i marka i tillegg (litt avhengig av hva det innebærer selvfølgelig) er da slettes ikke dårlig.  

Ad mat:

Hva med å gå gjennom skap, kaste snop (ja!) og handle inn litt strategisk? Kjøp sunne ting du liker - herre, det er mulig å lage SÅ mye god, næringsrik og kalorifattig mat som gjør at behovet for kveldsdigg synker. Et undervurdert råd for dere som tåler melkeprodukt er feks å bytte ut rømme/ creme freche med kesam feks, og hakk ellers opp grønnsaker i staver som du spiser som mellommåltid. Spis dessuten ren fisk to, gjerne tre ganger pr uke, og jeg lover, - du kommer til å krympe :)

Leste forøvrig den beste oppskriften på "hvordan få en bikinikropp" på Facebook her om dagen:

1. Ha en kropp.

2. Ta på bikini.

Bestemte meg for å gå for den jeg! :)

påskelilje

Elendig uke for min del. Syklet vel en gang til jobb. Var ute et par dager og gikk litt, slik at jeg fikk 10.000 skritt, men ikke trening.

Går i konstant konfirmasjonståke, og surrer rundt med bilder, tale og sang - i tillegg tør jeg ikke ut og løpe pga ryggen. Men i dag skal jeg på Friskis og svettis.

Lillemus, du skrev feil uke i overskriften :-P

Annonse

Syns du skal være fornøyd jeg. Etter min erfaring kimser man ikke av en ukentlig PT-økt, og tre økter i marka i tillegg (litt avhengig av hva det innebærer selvfølgelig) er da slettes ikke dårlig.  

Ad mat:

Hva med å gå gjennom skap, kaste snop (ja!) og handle inn litt strategisk? Kjøp sunne ting du liker - herre, det er mulig å lage SÅ mye god, næringsrik og kalorifattig mat som gjør at behovet for kveldsdigg synker. Et undervurdert råd for dere som tåler melkeprodukt er feks å bytte ut rømme/ creme freche med kesam feks, og hakk ellers opp grønnsaker i staver som du spiser som mellommåltid. Spis dessuten ren fisk to, gjerne tre ganger pr uke, og jeg lover, - du kommer til å krympe :)

Leste forøvrig den beste oppskriften på "hvordan få en bikinikropp" på Facebook her om dagen:

1. Ha en kropp.

2. Ta på bikini.

Bestemte meg for å gå for den jeg! :)

Hehe, jo takk ;) Turer i skogen er rask gange og jogging, så de kvalifiserer. Jeg spiser ganske ok i ukedagene i alle fall, men det er klart ost&kjeks&vin&softis&smågodt&fløtemysost i helgen gjør sitt til at jeg ikke går ned. Jo mer jeg tenker på at jeg ikke skal spise sånt, jo mer lyst får jeg. Jeg mener at jeg er i relativt god form, men skulle så gjerne fått på meg mer av tøyet mitt......:(

Elendig uke for min del. Syklet vel en gang til jobb. Var ute et par dager og gikk litt, slik at jeg fikk 10.000 skritt, men ikke trening.

Går i konstant konfirmasjonståke, og surrer rundt med bilder, tale og sang - i tillegg tør jeg ikke ut og løpe pga ryggen. Men i dag skal jeg på Friskis og svettis.

Lillemus, du skrev feil uke i overskriften :-P

Ta med deg konfirmasjonstankene ut på tur! - Gitt at du kan gå rask da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...