Gå til innhold

Anmeldelse


iAnonym

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skal anmeldes hadde det vært bra om jeg på et vis fikk en melding om det her... sånn at det ikke bare plutselig dukker opp i posten.

 

For når dere stenger kontoene mine, så får jeg jo ikke lest meldinger om dette.

 

Så dere må jo finne en annen måte.

 

Takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker jo ikke epostadressene...

 

Nå fikk jeg litt noia, kanskje dere allerede har gitt meg beskjed om anmeldelse tidligere? Uten at jeg har lest det, for jeg bruker ikke de epostene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, dumme meg. Jeg kan jo sjekke epostene nå, før dere stenger. Notere de opp. Men det beste hadde egentlig vært en samlet uttalelse om dette, siden jeg har sikkert 30 eposter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Jeg prøvde å si det tidligere, men jeg kan si det igjen:

 

1. Du kommer ikke til å bli anmeldt, fordi anmeldelsen ville blitt henlagt av politiet so dol gidder ikke kaste bort tiden sin på det

2. Dersom du blir anmeldt bli saken henlagt som intet straffbart forhold så det er ikke noe å frykte

 

Forstår du dette? Eller er det noe som er uklart og som jeg må utbrodere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Skjønner. Takk for svar.

Får bare ikke slappe av. Men er bare så aktivert, de kommer sikkert ikke til å anmelde meg nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Ja. Skjønner. Takk for svar.

Får bare ikke slappe av. Men er bare så aktivert, de kommer sikkert ikke til å anmelde meg nei.

 

Bare hyggelig, prøver å være snill mot deg siden adminsa vokner opp snart og da er det siste gang jeg ser deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Hvis jeg skal anmeldes hadde det vært bra om jeg på et vis fikk en melding om det her... sånn at det ikke bare plutselig dukker opp i posten.

 

For når dere stenger kontoene mine, så får jeg jo ikke lest meldinger om dette.

 

Så dere må jo finne en annen måte.

 

Takk for det.

Skal du utestenges fra dol? Det var rart :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Åja det gjorde det...

ja i natt kom det hele 8 tråder og 40 innlegg over en 8 timers periode, det var superhett nonstop action drama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ja i natt kom det hele 8 tråder og 40 innlegg over en 8 timers periode, det var superhett nonstop action drama

 

Det var drama deluxe.

Anonymous poster hash: d38f8...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

ja i natt kom det hele 8 tråder og 40 innlegg over en 8 timers periode, det var superhett nonstop action drama

Jøss, her har det foregått forstår jeg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...