xxløvetannxx Skrevet 6. mai 2014 Skrevet 6. mai 2014 Jeg bruker 75mg xeplion og kjenner hver måned,ei uke før neste injeksjon,at jeg blir et lettere offer for tankene mine. Jeg hører mer stemmer, den endrer såvisst karakter. Blir mer befalende,tar mer plass og gjør meg sårbar. Jeg selvskader også denne uka, noe jeg ved hjelp av jernvilje greier å holde på et minimum de tre andre ukene. Jeg ser også ting som jeg med fornuft vet at ikke er der. Jeg kan blant annet se luft forandre seg og åpne hull til en annen dimensjon. Mennesker som ikke er tilstede,som vage luftspeilinger, i tillegg også noe konspirasjonstanker og forfølgelsestanker. Kan det være en mulighet å ta depoet fast hver tredje uke? Jeg vil nødig øke dose, grunnet ubehagelige bivirkninger på 100mg. Er dette en løsning, eller er det bare å bite sammen tennene og stå i det den uka det står på som verst? Kan bare ikke forstå at det skal være nødvendig,når jeg fungerer så fint i tre uker. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mai 2014 Skrevet 6. mai 2014 Jeg synes det er et meget godt forslag å forsøke intervaller på tre uker. 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Skrevet 6. mai 2014 Takk for svar. Jeg viste dette til legen og han satte ny depot i dag. Da er det bare å prøve å holde kontrollen et par dager, så vet jeg at ting blir bedre. Han mente det var helt unødvendig at jeg skulle gå og ha det jævlig ei uke hver depotperiode, når det faktisk er mulig å unngå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.