Gå til innhold

Klemte fingen i bildøra...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Dette skjedde på fredag. Det gjorde ikke vondt etterpå, men jeg fikk et sår. Det begynte å blø. Først nå merker jeg at det gjør vondt i dette såret når keg beveger på fingertuppen der den ble klemt. Kan jeg ha fått bakterier fra bilfører inn i såret sån at det er betent eller noe?

post-98246-0-16880600-1399834351_thumb.j

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398595-klemte-fingen-i-bild%C3%B8ra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skjedde på fredag. Det gjorde ikke vondt etterpå, men jeg fikk et sår. Det begynte å blø. Først nå merker jeg at det gjør vondt i dette såret når keg beveger på fingertuppen der den ble klemt. Kan jeg ha fått bakterier fra bilfører inn i såret sån at det er betent eller noe?

attachicon.gifimage.jpg

Fingeren er forslått og du har blåmerke. Det gjør litt vondt.

Annonse

AnonymBruker

Ok. Hva kan årsaken være at såret gjør vondt

Åpne sår svir og gjør vondt før de gror. Du har i tillegg klemt fingeren, noe som gir en skade som gjør vondt til det leges. Dette må du da ha opplevd før i livet. Hatt et skrubbsår feks? Blåmerke som gjør vondt etter at du har klemt deg/støtt bort i noe?

Anonymous poster hash: d3372...a6a

Blomsterfluen

Åpne sår svir og gjør vondt før de gror. Du har i tillegg klemt fingeren, noe som gir en skade som gjør vondt til det leges. Dette må du da ha opplevd før i livet. Hatt et skrubbsår feks? Blåmerke som gjør vondt etter at du har klemt deg/støtt bort i noe? Anonymous poster hash: d3372...a6a

Såret har grodd. Jeg har opplevd det en gang før men da gjorde ikke såret vondt etterpå. Bare det klemte stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...