Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tjoho! Endelig en uke der jeg er fornøyd! :)

Mandag - sykkel til og fra jobb - 80 min / 18,5 km

Tirsdag - sykkel til og fra jobb - 85 min / 18,5 km

Onsdag - hviledag, selv om en tur på Ikea er en treningsøkt i seg selv! ;)

Torsdag - trimsykkel - 30 min / 12 km

Fredag - sykkel til og fra jobb - 83 min / 18,5 km

Lørdag - sykkel til og fra jobb - 83 min / 18,5 km

Søndag - jogge/gåtur med jentungen - 65 min / ca. 6 km + en god del husarbeide

Jepp jepp jepp! Veldig fornøyd! :) Tilsammen 426 min / 92 km - for meg er det veldig bra. :) Jentungen (13 år) koste seg veldig på joggeturen vår og vi er enige om at dette skal vi gjenta på jevnlig basis. :) Vi møtte forresten Magnus Moan - og han er minst like kjekk på ordentlig som på tv! *dåne* ;)

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398596-ukas-trening-uke-19-2014/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra, Lillemus! Digg å være fornøyd!

Her fungerer treningen; 6 svette turer i skogen og en pt-styrkeøkt. Dessverre holder kostholdet fortsatt bare halve uka, ahhhh - angrer... (Stressmegihjel på jobben og jeghaterlivetmitt-tanker får skylda uten at det er gyldig grunn)

Så neste ukes mål: 5 treninger - helst to styrkeøkter og kun 1 utskeielse hva angår kosthold. Det skal jeg klare!

påskelilje

Så bra!

Her har det pisseregnet hele uka unntatt lørdagen (og da var vi i konfirmasjon), så jeg har ikke syklet noe.

Men var oppe i 10.000 skritt mandag og torsdag ( gikk mye på jobben), var på tung Friskistrening tirsdag og lang tur i skogen i dag.

Så en middels uke for meg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...