Gå til innhold

A 4 verden, er den god?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

40

• AnonymBruker

20

• ColaZero

11

• slabbedask

9

stjernestøv

Mulig at jeg er treig, men jeg greier ikke følge med på all teksten, det går for raskt for meg. kan du heller forklare hva det menes med dette og hvordan det henger sammen med overskriften i innlegget ditt?

At mennesker blir styrt of lært hvordan de skal tenke og oppføre seg, og det er liksom det "eneste rette".

Annonse

stjernestøv

Jeg fikk med meg teksten. Det er en slags protestvise mot "illuminati". Demokratiet er juks. Leger og diagnoser er juks. Internett er propaganda. Folk må våkne opp og reise seg slik at Illuminati aldri lykkes med sine skumle planer.

Korrekt-

At mennesker blir styrt of lært hvordan de skal tenke og oppføre seg, og det er liksom det "eneste rette".

Jeg skjønte meningen når Gargamel forklarte det. Kan vel ikke si at jeg er enig i dette synet på livet låten handler om. Ar internett er propaganda ligner en konspirasjonsteori.

Annonse

AnonymBruker

På hvilken måte er det du ikke får lov til å tenke og oppføre deg som du vil? Og dett er det Illuminati som står bak?

Anonymous poster hash: 1be82...d85

stjernestøv

På hvilken måte er det du ikke får lov til å tenke og oppføre deg som du vil? Og dett er det Illuminati som står bak?

Fra jeg ble født har jeg blitt fortalt hvordan jeg skal tenke og hvordan jeg skal oppføre meg, skolen er en slik plass. Hele samfunnet er en slik plass...folk legger ikke merke til det en gang at de er styrt. Verden er en slik plass...

stjernestøv

Så kom med beviser da! Hva er det som er så spennende med å leve i en alternativ lissomverden? Virkeligheten er da mer enn nok spennende.

Ja illusjonens verden, men den er det ikke jeg som lever i.

AnonymBruker

Fra jeg ble født har jeg blitt fortalt hvordan jeg skal tenke og hvordan jeg skal oppføre meg, skolen er en slik plass. Hele samfunnet er en slik plass...folk legger ikke merke til det en gang at de er styrt. Verden er en slik plass...

Hvem er det som styrer da? Og er det noen som nekter deg å tenke og oppføre deg som du vil?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...