Gå til innhold

Er 74 kvadratmeter leilighet stort?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Stua er litt liten syns jeg, men ellers er soverommet stort og kontoret greit nokk og det er eget vaskerom og egen garderoberom. Det er også delvis delt kjøkken stueløsning der kjøkkenet nesten er litt større enn stua. Er dette bra å bo i? Fra før av bor jeg i en 58 kvadratmeter bolig der kjøkkenet er i stua nesten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398610-er-74-kvadratmeter-leilighet-stort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Er det bare jeg som synes at folk blir mere kravstore til størrelse på hus?

Ei venninne av meg er singel og har Ikke barn. Og hun får ikke barn i fremtiden heller. Hun har kjøpt seg en 4 roms. Jeg skjønner ikke hva hun skal med 3 soverom. Hun har ofte problem med å betale regninger . Hadde da vært lurt med noe billigere da. Men det virker som om det er viktigere med større leiligheten

Anonymous poster hash: 6a716...8f5

Bella Dotte

Ei venninne av meg er singel og har Ikke barn. Og hun får ikke barn i fremtiden heller. Hun har kjøpt seg en 4 roms. Jeg skjønner ikke hva hun skal med 3 soverom. Hun har ofte problem med å betale regninger . Hadde da vært lurt med noe billigere da. Men det virker som om det er viktigere med større leiligheten

Anonymous poster hash: 6a716...8f5

Kanskje hun ser for seg noe sånt: 

Annonse

Ei venninne av meg er singel og har Ikke barn. Og hun får ikke barn i fremtiden heller. Hun har kjøpt seg en 4 roms. Jeg skjønner ikke hva hun skal med 3 soverom. Hun har ofte problem med å betale regninger . Hadde da vært lurt med noe billigere da. Men det virker som om det er viktigere med større leiligheten Anonymous poster hash: 6a716...8f5

Det er praktisk med kontor og gjesterom

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...