Gå til innhold

Det hadde vært fint med en jente som ikke var en tøs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde vært så fint. Jeg som lever og går rundt som en snill og respektabel mann. Det hadde vært så fint om det hadde eksistert en skikkelig og fin jente... :) :) :) :)

Skrevet

Jeg har møtt en del jenter gjennom tidene (både i forhold og som venner). Tror enda ikke jeg har møtt en "tøs"

Gjest Gargamel
Skrevet

Det hadde vært så fint. Jeg som lever og går rundt som en snill og respektabel mann. Det hadde vært så fint om det hadde eksistert en skikkelig og fin jente... :) :) :) :)

Det finnes mange av dem. De fleste faktisk.

Skrevet

Jeg er en tøs når jeg har anledning til det. Allikevel er jeg en skikkelig og fin jente.

Skrevet

Hva definerer du som "tøs"?

Skrevet

Hva definerer du som "tøs"?

Vet ikke, sikkert dumt sagt. Men kanskje noen som oppfører seg løssluppent. Men jeg vet ikke helt, enhver har jo sin egen samvittighet, og siner egne verdier.  Skrev innlegget etter noen øl, tenkte å slette det da jeg våknet i morges, men fikk det ikke til. Så det er bare fyllerør. Skal forsøke å ikke gjøre det igjen. :unsure::wacko::blink::wacko::unsure:

AnonymBruker
Skrevet

Tror mange jenter synes at "det hadde vært ok med en mann som ikke er er horebukk" også.

Anonymous poster hash: e2f06...332
AnonymBruker
Skrevet

For noen uttrykk.  Hva er egentlig en tøs?  På dansk er tøs det samme som jente så jeg forstår ikke hvorfor uttrykket har noen negativ klang i norsk.

Anonymous poster hash: 730ea...6a2
Skrevet

Det går fint an å være seriøs og løsluppen på samme tid InMyPlace! Ordet tøs synes jeg nesten har en søt klang. Hvis noen hadde kalt meg det tror jeg jeg hadde begynt å le hvis det hadde vært en mann. Hadde det vært en kvinne som sa det hadde jeg vel replisert med at hun var en tørrpinn.

Å kalle noen hore derimot synes jeg er utrolig stygt. Jeg hadde blitt dypt fornærmet og såret hvis noen hadde kalt meg det.

Hilsen en dame som er snill og respektabel til det kjedsommelige og som ikke takker nei hvis en flott mann byr seg frem.

Skrevet

Hva er "skikkelig", en jomfru som har spart seg til deg?

AnonymBruker
Skrevet

For noen uttrykk.  Hva er egentlig en tøs?  På dansk er tøs det samme som jente så jeg forstår ikke hvorfor uttrykket har noen negativ klang i norsk.

Anonymous poster hash: 730ea...6a2

På dansk også? På svensk betyr vel tøs også liten jente.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er "skikkelig", en jomfru som har spart seg til deg?

Må si jeg hadde blitt kraftig imponert da. :D  Ulempen er vel at man må beregne utallige timers opplæring, og man må stille kroppen sin til disposisjon for utprøving.

Gjest Gargamel
Skrevet

Tøs kan ganske enkelt bety "ung jente", men i dag brukes det mest om løsaktige jenter.  Dette gjelder også i Sverige og Danmark! Det kan vel også brukes om jenter som har fast partner men som liker å bli "brukt"på en rå måte i senga.

Det er et nøytralt ord i noen dialekter, blant annet der jeg bor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...