Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fryktelig pysete når det gjelder å ta sovemedisin, like fullt plages jeg med søvn. Det vil si, jeg sovner greit om kvelden, men våkner veldig tidlig. Jeg har fått Apodorm 5 mg til utprøving, men føler meg usikker. Min usikkerhet bunner i angst for å våkne med hangover å føle meg som en zombie halve neste dag. Dere som har prøvd Apodorm, har jeg noe å frykte? Eller vil det gå greit? Burde jeg ta bare en halv tablett første gang kanskje?

Skrevet

Jeg er fryktelig pysete når det gjelder å ta sovemedisin, like fullt plages jeg med søvn. Det vil si, jeg sovner greit om kvelden, men våkner veldig tidlig. Jeg har fått Apodorm 5 mg til utprøving, men føler meg usikker. Min usikkerhet bunner i angst for å våkne med hangover å føle meg som en zombie halve neste dag. Dere som har prøvd Apodorm, har jeg noe å frykte? Eller vil det gå greit? Burde jeg ta bare en halv tablett første gang kanskje?

Min venninne, som aldri har tatt sovemedisin i hele sitt liv, tok apodorm i en liten periode hvor hun hadde en krise. Hun sa at hun aldri har sovet så godt i sitt liv, og at hun våknet opp uthvilt og med en behagelig følelse av avslappethet i hele kroppen. Ingen hangover eller zombie-følelse. :)

Skrevet

Jeg har ikke opplevd hangover av Apodorm, ikke med dobbel dose heller. Tar en stund for å virke, så ikke ta den for sent bare :)

Skrevet

Takk for flotte svar. Da skal jeg prøve i kveld. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...