Tullemusa Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er fryktelig pysete når det gjelder å ta sovemedisin, like fullt plages jeg med søvn. Det vil si, jeg sovner greit om kvelden, men våkner veldig tidlig. Jeg har fått Apodorm 5 mg til utprøving, men føler meg usikker. Min usikkerhet bunner i angst for å våkne med hangover å føle meg som en zombie halve neste dag. Dere som har prøvd Apodorm, har jeg noe å frykte? Eller vil det gå greit? Burde jeg ta bare en halv tablett første gang kanskje? 0 Siter
helseangst Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er fryktelig pysete når det gjelder å ta sovemedisin, like fullt plages jeg med søvn. Det vil si, jeg sovner greit om kvelden, men våkner veldig tidlig. Jeg har fått Apodorm 5 mg til utprøving, men føler meg usikker. Min usikkerhet bunner i angst for å våkne med hangover å føle meg som en zombie halve neste dag. Dere som har prøvd Apodorm, har jeg noe å frykte? Eller vil det gå greit? Burde jeg ta bare en halv tablett første gang kanskje? Min venninne, som aldri har tatt sovemedisin i hele sitt liv, tok apodorm i en liten periode hvor hun hadde en krise. Hun sa at hun aldri har sovet så godt i sitt liv, og at hun våknet opp uthvilt og med en behagelig følelse av avslappethet i hele kroppen. Ingen hangover eller zombie-følelse. 0 Siter
br123vn Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har ikke opplevd hangover av Apodorm, ikke med dobbel dose heller. Tar en stund for å virke, så ikke ta den for sent bare 0 Siter
Tullemusa Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Skrevet 14. mai 2014 Takk for flotte svar. Da skal jeg prøve i kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.