Gå til innhold

Jeg overreagerer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde psykologtime i dag kl 12, tlf min var helt "død" i går og vekkeklokka har dermed ikke ringt, våknet 1145 fordi jeg la meg for sent. Det tar en time å dit, så jeg hadde ikke rukket det.

Nå er jeg kjempefortvila fordi jeg ikke fikk gitt beskjed, og fordi jeg alltid kommer på svareren hennes. Jeg får aldri tak i henne på tlf.

Jeg har tidligere et par ganger ikke møtt i terapi i begynnelsen, men dette skjer ikke lenger. Jeg har så dårlig samvittighet!! Bør jeg ringe sentralbordet å gi beskjed?

Anonymous poster hash: cacb5...167
DexterMorgan
Skrevet

Jada bare ring å si fra, du er neppe den første eller siste personen som ikke møter opp til timen sin, pro tip foresten kjøp en ordentlig vekkerklokke og koble den til vegg-strømmen, da øker sjangsene for at man kommer seg opp i tide

AnonymBruker
Skrevet

Det skal jeg gjøre:) Huff, blir helt utenfor av sånt når jeg ikke får gitt beskjed.

AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg ringe sentralbordet å gi beskjed?

Er telefonen plutselig ikke lenger "død"?

Anonymous poster hash: 582c5...2ed

Gjest Gargamel
Skrevet (endret)

Jeg skjønte ikke overskriften. Det er klart du blir über-flau når du forsover deg til en time kl 12. Det er en god idé å ta kontakt så snart som mulig. Utrolig hva man blir tilgitt hvis man lar høre fra seg. Reaksjonen din er helt passe synes jeg.

Endret av Gargamel
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikke overskriften. Det er klart du blir über-flau når du forsover deg til en time kl 12. Det er en god idé å ta kontakt så snart som mulig. Utrolig hva man blir tilgitt hvis man lar høre fra seg. Reaksjonen din er helt passe synes

Ja, utrolig nok. Det var feil med ladingen så den var tom for strøm. Visste ikke at jeg måtte lirke i laderen for å få den til å lade. Gammel tlf!

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at jeg får skyldfølelse hele dagen og blir nedstemt, som jeg er fra før. Føler at psykologen ikke liker meg og synes jeg er håpløs, siden jeg gråt så mye sist og  prater så mye der om alt mulig. Hun tenker sikkert at jeg er helt koko i hodet og ikke kom til timen i dag fordi jeg ikke turte! Det kan kanskje kalles angst?

Jeg la meg for sent og dermed våknet jeg sent. Skulle ikke lagt meg så sent. I tillegg har jeg forsinket søvnfasesyndorm som gjør at jeg kan sove litt lenger enn andre.

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg vet ikke om det er angst. I så fall har jeg også angst, for jeg holder på å dø på meg hvis jeg tabber meg ut, og det gjør jeg titt og ofte.

Min medisin er å gjøre ett eller annet med det. Ta kontakt f.eks. Først da blir saken parkert i hjernen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...