AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 Har gått og ventet på Serumprøve av zoloft og lamictal. Har fått vite nå at lamictalen ligger der den skal. Måtte vente siden zoloften kan påvirke lamictal. Men av prøvene ser det ikke sånn ut. Går på kun 50 mg zoloft. Betyr dette at jeg kan øke zoloft nå? Depresjonen ble litt mindre av 50 mg zoloft, men ikke angsten. Kan jeg øke med 50 mg til fra i dag? Blir takknemlig for svar. Anonymous poster hash: f0034...ac7 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 Jeg tenker slik: Når Pasienten ikke er fornøyd, og doseringen er helt i nedre del av det som kan ha effekt, må det være riktig å øke dosen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 Jeg tenker slik: Når Pasienten ikke er fornøyd, og doseringen er helt i nedre del av det som kan ha effekt, må det være riktig å øke dosen. Takk for svar! Vil det si at jeg kan gå opp til 100 mg allerede i dag?Anonymous poster hash: f0034...ac7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.