AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 Skrevet 18. mai 2014 Jeg og barna skal til syden i sommer. Finner en del billige turer nå men pga at depositum må betales innen 9 dager må jeg vente med å bestille til i slutte av Mai. Er det sånn at prisene går bare oppover eller kan dem ha lavere priser senere også? Anonymous poster hash: e7338...0ea 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 18. mai 2014 Skrevet 18. mai 2014 (endret) I snitt er prisene proporsjonale med etterspørselen. Men klarer sikkert å finne noen brukbare priser om en uke eller to også Endret 18. mai 2014 av DexterMorgan 0 Siter
DoleMari Skrevet 18. mai 2014 Skrevet 18. mai 2014 Det spørs hvor du skal, men tror det blir dyrere og dyrer nærmere sommereferien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 Skrevet 18. mai 2014 Jeg og barna skal til syden i sommer. Finner en del billige turer nå men pga at depositum må betales innen 9 dager må jeg vente med å bestille til i slutte av Mai. Er det sånn at prisene går bare oppover eller kan dem ha lavere priser senere også?Anonymous poster hash: e7338...0ea De går nok oppover ja. Anonymous poster hash: d791e...3f7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.