Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det der har blitt et merkelig fenomen i tiden; personifisering av NAV.

Tidligere, når man hadde Aetat, Trygdekontor og Sosialkontor, kunne man si "faen ass, hu hurpa på sosialen herper livet mitt!"

Nå handler alt om "NAV", det store stygge beistet...

Det har gått fra vondt til tre ganger verre. Og når man møter nye saksbehandlere hele tiden blir det til at man snakker om "NAV".

Anonymous poster hash: a37cd...132

Ja, det trehodede trollet.

Den likte jeg.  ;)

Det har gått fra vondt til tre ganger verre. Og når man møter nye saksbehandlere hele tiden blir det til at man snakker om "NAV".

Det kan sies mye negativt om hvordan NAV er bygd opp, antar jeg, men en god del av det folk snakker om handler ikke om dette.

AnonymBruker

Den likte jeg.  ;)

Det kan sies mye negativt om hvordan NAV er bygd opp, antar jeg, men en god del av det folk snakker om handler ikke om dette.

Eg aner ikke hva folk snakker om, og aldri har eg vært på nav så eg veit ikke eg.

Anonymous poster hash: a37cd...132

Det der har blitt et merkelig fenomen i tiden; personifisering av NAV.

Tidligere, når man hadde Aetat, Trygdekontor og Sosialkontor, kunne man si "faen ass, hu hurpa på sosialen herper livet mitt!"

Nå handler alt om "NAV", det store stygge beistet...

Hva mener du med overkriften "Personifisering av NAV"? Jeg synes slett ikke NAV har blitt personifisert - i meningen personlig eller noe mer menneskelig, snarere omvendt. Før forholdt jeg meg til en saksbehandler med et fjes, nå er "NAV" blitt noe mer upersonlig, en grå organisasjon uten hjerte. Selv kontoret jeg kommer til virker helt upersonlig - uten et eneste bilde på veggene, bare en glassvegg og hvite vegger....som et asyl, nesten.

Annonse

Hva mener du med overkriften "Personifisering av NAV"? Jeg synes slett ikke NAV har blitt personifisert - i meningen personlig eller noe mer menneskelig, snarere omvendt. Før forholdt jeg meg til en saksbehandler med et fjes, nå er "NAV" blitt noe mer upersonlig, en grå organisasjon uten hjerte. Selv kontoret jeg kommer til virker helt upersonlig - uten et eneste bilde på veggene, bare en glassvegg og hvite vegger....som et asyl, nesten.

Mener at mange behandler NAV til å være én ting, en slags uniform enhet; en person. Når brorparten av feilene antageligvis skyldes enkeltpersoner og feil som uunngåelig oppstår ved et organ som har den funksjonen NAV har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...