Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte kan man spise fisk i uka?

jeg har hatt fisk to dager på rad nå og er så fornøyd over min nye livsstil, men en venninne sier man ikke skal spise fisk for ofte

så jeg burde ta noe annet de neste dagene?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hva slags fisk man spiser tenker jeg. Hvit fisk kan man vel spise ubegrenset av, mens fet fisk kan inneholde mer toksiner som lagres i fettet på fisken.

Anonymous poster hash: bd50d...2d4
Gjest Gargamel
Skrevet

Noen mener man skal være forsiktig med oppdrettsfisk pga diverse stoffer i foret. Andre mener faren er sterkt overdrevet og at fordelene er mye større enn ulempene.

Hvis du varierer med hvit fisk kan du sikkert spise det hver dag. Jeg spiser vel fisk til middag tre ganger i uka.

Fisk har mye protein og lite fett, så det er veldig bra for den som vil komme i form. I tillegg er det jo bra for hjertet og alt det der.

Skrevet

Oppdrettslaks som er så godt. Jeg tenker på salmalaksen. Men da skal jeg spise mer hvit fisk og ikke bekymre meg =)

Skrevet

Spis litt Cashews fra Mosambik og. Bra med litt forskjellig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...