Gå til innhold

Andre psyke: virker dere unormale på andre?


iAnonym

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Egentlig så tenker jeg det stort sett hele tiden, i varierende grad.

 

Har prøvd meg endel på det ja, det gikk dårlig 

 

Hvordan da?

Anonymous poster hash: 010ee...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • iAnonym

    24

  • AnonymBruker

    22

  • Arnold Stallone

    14

  • DexterMorgan

    6

Hvordan da?

Anonymous poster hash: 010ee...bae

 

Det her føles som det ringer noen til meg med skjult nummer og spør meg kritiske spørsmål om mitt privatliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altid fått høre att jeg er rar og snål og slike ting. Jeg har diagnosen Paranoid schizofreni.

Endret av Inner self
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YoplaitDouble

Jeg har GAD og SAD.

 

Jeg fremstår nok bare som litt sjenert og innadvendt. Kanskje litt smånervøs i stressede situasjoner. Ovenfor folk jeg kjenner godt er nok ikke SAD like synlig. Da virker jeg nok bare som en som bekymrer meg litt for mye for ting.

 

Men så er ikke disse diagnosene de mest ekstreme lidelsene heller  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Det her føles som det ringer noen til meg med skjult nummer og spør meg kritiske spørsmål om mitt privatliv.

 

Haha, jeg er heldigvis verdensmester i å finne ut hvem anonyme folk er, og jeg vet hvem han er så hvis du vil vite det kan jeg si det ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er heldigvis verdensmester i å finne ut hvem anonyme folk er, og jeg vet hvem han er så hvis du vil vite det kan jeg si det ;D

 

Neida, det er ikke ønsket av forumledelsen, å spekulere i dette, men jeg kjenner lusa på gangen...  :P En legger jo merke til litt av hvert om den anonyme posteren har logget inn som synlig bruker, og så blir det postet noe, uten at det er andre brukere der, og så forsvinner denne brukeren.

 

Men så er ikke disse diagnosene de mest ekstreme lidelsene heller  :)

 

Det er problemet mitt her... for diagnosen min er alvorlig - men jeg virker normal. Det taler jo ikke akkurat for at jeg har korrekt diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

jeg er på et forum for schizoaffektiv lidelse på facebook og de fleste virker helt normale



Anonymous poster hash: 48da0...471
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... jeg tror forresten ikke jeg virker normal. Ofte så begynner jeg å le når jeg sitter på bussen fordi jeg tenker så mye da ( lang vei og kjedelig). Da tenker jeg på episoder som er morsomme ( når jeg ikke er deppa og lei da). Det virker kanskje rart? Men so what!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louis Cyphre

Neida, det er ikke ønsket av forumledelsen, å spekulere i dette, men jeg kjenner lusa på gangen...  :P En legger jo merke til litt av hvert om den anonyme posteren har logget inn som synlig bruker, og så blir det postet noe, uten at det er andre brukere der, og så forsvinner denne brukeren.

 

Ikke si at du har så store fritidsproblemer at du fører logg over hvem som til enhvertid er innlogget!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, jeg er heldigvis verdensmester i å finne ut hvem anonyme folk er, og jeg vet hvem han er så hvis du vil vite det kan jeg si det ;D

 

Hvorfor svarer du deg selv?

Anonymous poster hash: 60113...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fører ikke noe logg, jeg ser det på skrivemåten lol

 

Au-da, nå tror jeg du glemte hvilket nick du var logget inn med. What a mistaka to maka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DexterMorgan

Au-da, nå tror jeg du glemte hvilket nick du var logget inn med. What a mistaka to maka.

 

mistakes were made

 

or

 

"mistakes" were made

 

same words completely different meanings

 

much wow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fører ikke noe logg, jeg ser det på skrivemåten lol

 

Du har gode evner hvis du tar det basert på "Hvordan da?".

Anonymous poster hash: 010ee...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

mistakes were made

 

or

 

"mistakes" were made

 

same words completely different meanings

 

much wow

 

Vi tar det på skrivemåten, og ikke minst at de to aktuelle brukerne alltid er logget inn tilnærmet samtidig...

Anonymous poster hash: 010ee...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

 

Vi tar det på skrivemåten, og ikke minst at de to aktuelle brukerne alltid er logget inn tilnærmet samtidig...

Anonymous poster hash: 010ee...bae

 

Jeg liker at du bruker ordlyden "vi" som får det til å høres ut som det er flere enn deg som tror det...

 

Jeg føler meg meget støtt over at folk tror jeg er iAnonym, ikke fordi han er noen fæl person, jeg synes han er veldig grei, men det jeg blir støtt over er at folk tror jeg kan ha noe som helst forhold til apple produkter. Jeg HATER apple produkter, og derfor vil jeg ha meg frabedt å bli plassert i bås med en apple tilhenger.

 

Takker for forståelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si at du har så store fritidsproblemer at du fører logg over hvem som til enhvertid er innlogget!!!

 

Det er ikke noe jeg bruker tid på, for jeg har laget et sånn analyseprogram. Det står og surrer hele døgnet. Det avslører anonyme ved å sammenligne de som er registrert som innlogget, antall skjulte brukere, og i hvilke forum/tråder de ikke-skjulte er i på tidspunkter for anonyme poster. Jeg har lært ganske mye av dette.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at du bruker ordlyden "vi" som får det til å høres ut som det er flere enn deg som tror det...

 

Jeg føler meg meget støtt over at folk tror jeg er iAnonym, ikke fordi han er noen fæl person, jeg synes han er veldig grei, men det jeg blir støtt over er at folk tror jeg kan ha noe som helst forhold til apple produkter. Jeg HATER apple produkter, og derfor vil jeg ha meg frabedt å bli plassert i bås med en apple tilhenger.

 

Takker for forståelsen

 

Ta det med ro. Det er ingen som tror du at du er meg. Det her er bare en dråpe i havet av de anklagene og spekulasjonene om andre brukere som hele tiden dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe jeg bruker tid på, for jeg har laget et sånn analyseprogram. Det står og surrer hele døgnet. Det avslører anonyme ved å sammenligne de som er registrert som innlogget, antall skjulte brukere, og i hvilke forum/tråder de ikke-skjulte er i på tidspunkter for anonyme poster. Jeg har lært ganske mye av dette.  :)

Dette forstår jeg ikke.  Hvordan kan du avsløre det hvis de logger seg inn skjult og i tillegg er anonym? Da har du jo ingen nick og forholde deg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...