Gå til innhold

Andre psyke: virker dere unormale på andre?


iAnonym

Anbefalte innlegg

Dette forstår jeg ikke.  Hvordan kan du avsløre det hvis de logger seg inn skjult og i tillegg er anonym? Da har du jo ingen nick og forholde deg til.

 

F.eks. hvis det er én bruker innlogget, denne er skult. Da vet en jo at alle disse innleggene som da blir postet kommer fra samme. Hvis bare én av postene er med ekte nick, så vet en jo hvem de andre har... dessuten så kan en sammenligne innholdet, for programmet mitt samler opp slik info.

Noe analyse må man ta får hånd, dog. Programmer har bare begrenset med intelligens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • iAnonym

    24

  • AnonymBruker

    22

  • Arnold Stallone

    14

  • DexterMorgan

    6

Neida, bare kødda.

Jeg synes den var litt dryg, men teorien var ikke så dum.

 

 Det er noen her som er veldig flink med å gjenkjenne på skrivemåten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var litt dryg, men teorien var ikke så dum.

 

 Det er noen her som er veldig flink med å gjenkjenne på skrivemåten da.

 

Ja det var kanskje det.

 

Nei det er jeg ikke enig i at folk er. Det florerer av teorier - såklart man treffer av og til hvis man bombarderer med baller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var kanskje det.

 

Nei det er jeg ikke enig i at folk er. Det florerer av teorier - såklart man treffer av og til hvis man bombarderer med baller.

Jeg tror jeg har noen skrivefeil som går igjen.  Så jeg er ikke overasket om noen observerer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har noen skrivefeil som går igjen.  Så jeg er ikke overasket om noen observerer det.

 

Hvorfor blir jeg sammenlignet med Morgan Dexter, da? Jeg har et prikkfritt språk... tror jeg, i alle fall.  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men én er det ganske lett å kjenne igjen!

 

s________k

Jeg legger ikke merke til detaljer, så jeg kjenner ingen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir jeg sammenlignet med Morgan Dexter, da? Jeg har et prikkfritt språk... tror jeg, i alle fall.  :P

Det er noen som har tatt feil av meg og en annen.  Faktisk flere.  Grunnen er vel at vi har en del til felles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som har tatt feil av meg og en annen.  Faktisk flere.  Grunnen er vel at vi har en del til felles.

 

Kanskje ikke så skarpsindig allikevel, da... denne "gjenkjennelsen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megler Smekk

F.eks. hvis det er én bruker innlogget, denne er skult. Da vet en jo at alle disse innleggene som da blir postet kommer fra samme. Hvis bare én av postene er med ekte nick, så vet en jo hvem de andre har... dessuten så kan en sammenligne innholdet, for programmet mitt samler opp slik info.

Noe analyse må man ta får hånd, dog. Programmer har bare begrenset med intelligens.

 

Ingen andre som gidder, og har tid, til å holde på slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

megler Smekk

Kanskje ikke så skarpsindig allikevel, da... denne "gjenkjennelsen".

 

Det er nok mest gjetting. Noen ganger treffer man. Som oftest blir det bom.

Endret av megler Smekk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

megler Smekk

Hvorfor blir jeg sammenlignet med Morgan Dexter, da? 

 

Fordi dere alltid er logget inn tilfeldigvis *nesten* samtidig. Og har påfallende likt språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dere alltid er logget inn tilfeldigvis *nesten* samtidig. Og har påfallende likt språk.

 

Han er ute etter meg! Han skriver som meg med vilje! Eller kanskje det er en "hun"; lov å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er ute etter meg! Han skriver som meg med vilje! 

 

Det tror jeg ikke...

Anonymous poster hash: 010ee...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...