Gå til innhold

One love <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Madelenemie

Hvorfor kan ikke mennesker bare være gode med hverandre, Bob forstod det han :wub:

Hei!

Fin sang:-)

Det er enkeltmennesker som følger prinsipper om rettferdighet og likhet i alle yrkesgrupper.

Bob Marley var kanskje en sånn, jeg vet ikke mye om han.

Men Bob Geldof gjør mye bra i sin kamp mot en mer rettferdig verden.

Jeg liker Bill Gates best, han syns jeg burde fått fredsprisen.

I dag hadde familien en hyggelig lege her:-) han sa ordene som barnet mitt trengte,

" vi skal få deg frisk":-) jeg kjente , endelig en lege som er villig til å gå i krigen med meg for barnet mitt!!

Han, tok nettopp på alvor mye jeg har presisert for sykehuset, feks endringer i hvit substans i cortex.

Han fikk alle journalene, og bemerket det samme som meg!!

Nå har vi hærføreren , kjennes det som, en lege som har kunnskap, men også klokskap, ydmykhet, oppmuntrende, på parti med de han leder. Han er modig og setter sin egen ære tilside for andre, hm, spesiell mann. Jeg er glad for barnet mitt stråler,

Da han kom i dag sa min datter han ar litt annerledes, han refererte utenfor døren til meg med alle mine navn, :-) korrekt altså, og viste til mailkorrespondanse. Min datter syns det var rart, men hun sa han var utrolig hyggelig, også sa hun, jeg tror på tull, " han var litt lik deg mama" . Jeg lurte på hvilken måte og hun nevnte måten han var da hun åpnet døren, og at da han var ferdig, sa han, " nå går jeg", og da gikk han, men da var sakene lest grundig og vi hadde fått en videre plan.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398804-one-love-3/#findComment-3542264
Del på andre sider

stjernestøv

Hei!

Fin sang:-)

Det er enkeltmennesker som følger prinsipper om rettferdighet og likhet i alle yrkesgrupper.

Bob Marley var kanskje en sånn, jeg vet ikke mye om han.

Men Bob Geldof gjør mye bra i sin kamp mot en mer rettferdig verden.

Jeg liker Bill Gates best, han syns jeg burde fått fredsprisen.

I dag hadde familien en hyggelig lege her:-) han sa ordene som barnet mitt trengte,

" vi skal få deg frisk":-) jeg kjente , endelig en lege som er villig til å gå i krigen med meg for barnet mitt!!

Han, tok nettopp på alvor mye jeg har presisert for sykehuset, feks endringer i hvit substans i cortex.

Han fikk alle journalene, og bemerket det samme som meg!!

Nå har vi hærføreren , kjennes det som, en lege som har kunnskap, men også klokskap, ydmykhet, oppmuntrende, på parti med de han leder. Han er modig og setter sin egen ære tilside for andre, hm, spesiell mann. Jeg er glad for barnet mitt stråler,

Da han kom i dag sa min datter han ar litt annerledes, han refererte utenfor døren til meg med alle mine navn, :-) korrekt altså, og viste til mailkorrespondanse. Min datter syns det var rart, men hun sa han var utrolig hyggelig, også sa hun, jeg tror på tull, " han var litt lik deg mama" . Jeg lurte på hvilken måte og hun nevnte måten han var da hun åpnet døren, og at da han var ferdig, sa han, " nå går jeg", og da gikk han, men da var sakene lest grundig og vi hadde fått en videre plan.

Nå ble jeg glad :)

Så bra at dere har truffet på en sånn lege, masse lykke til videre :) Tenker på dere og ønsker dere alt godt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398804-one-love-3/#findComment-3542295
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...