Magda Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg bruker vanligvis Chrome, men er nå på Firefox (som jeg ikke liker like godt) fordi Chrome plutselig er ubrukelig. Adresselinjen/søkfeltet plutselig ikke gir andre resultater enn "Problemer med tilkobling? Kontroller at du har skrevet inn riktig nettadresse, eller prøv igjen senere." Og tjenesten heter Bing Logo. Denne siden har et eget søkefelt, men treffene her sender meg bare rett tilbake til "Problemer med tilkobling? osv." Jeg finner ikke Bing Logo i oversikten over programmer, i innstillinger, i valg av søkemotor eller ved generelt søk på PCen. Så hva i all verden er dette, et virus? Det eneste som virker i Chrome nå er bokmerkene. Jeg kan ikke søke videre fra disse sidene heller. Jeg har masse greier i Chrome som er tilpasset mitt bruk, jeg vil ikke bytte.. :-( Hjelp!? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398836-hjelp-bing-har-tatt-over-s%C3%B8k-og-finner-ingenting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
flashy84 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Du kan tilbakestille nettleserinnstillingene for Google Chrome med bare ett klikk. I enkelte tilfeller kan programmer du har installert, endre Chrome-innstillingene uten at du er klar over det. Du oppdager kanskje nye utvidelser, verktøyrader eller andre søkemotorer. Tilbakestilling av innstillingene i nettleseren din reverserer uønskede endringer som kan ha blitt gjort av andre programmer da du installerte dem. De lagrede bokmerkene og passordene dine blir imidlertid ikke slettet eller endret. Tilbakestill nettleserinnstillingene Klikk på Chrome-menyen øverst i høyre hjørne av nettleservinduet. Velg Innstillinger. Nederst klikker du på Vis avanserte innstillinger. Under delen «Tilbakestill innstillinger» klikker du på Tilbakestill innstillinger. I dialogruten som vises, klikker du på Tilbakestill.Merk: Når du merker av i boksen for «Gjør Google Chrome bedre ved å rapportere gjeldende innstillinger», sender du Chrome-innstillingene dine anonymt til Google. Når brukere rapporterer om disse innstillingene, kan vi enklere analysere trender og jobbe med å forhindre uønskede endringer av innstillingene i fremtiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398836-hjelp-bing-har-tatt-over-s%C3%B8k-og-finner-ingenting/#findComment-3593088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.