Gå til innhold

Innlegg lagt ut på google

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DexterMorgan

Hvorfor bli enkelte innlegg som skrives lagt ut på Google?, når jeg søker på bestemte ting så kommer flere av mine innlegg her inne opp? Gjør det det hos alle, eller er det noen som legger ut enkelte innlegg ?

Anonymous poster hash: a5b70...631

Jeg tror alle innlegg kan finnes på google. Ihvertfall etter at en dag har gått

AnonymBruker

Hvorfor bli enkelte innlegg som skrives lagt ut på Google?, når jeg søker på bestemte ting så kommer flere av mine innlegg her inne opp? Gjør det det hos alle, eller er det noen som legger ut enkelte innlegg ?

Google finner alt.

Anonymous poster hash: c98fb...a8e

Det er vel ikke noe som "legges ut på Google".  Søkemotorer finner det som er lagret på nettet, så hvis du (eller andre) søker på f.eks. et legemiddelnavn, vil tråder både her og i andre fora på liknende nettsider der dette er omtalt, (Lommelegen, SOL, HelsenDin,...) komme fram. 

Annonse

DexterMorgan

Går det an å blokkere indekseringsboter? Det kan man med Wordpress, tror jeg. Litt rart om forumet ikke ønsker dette, i såfall.

Forumet her har lagt så godt til rette som mulig for google. Fordi de ønsker treff... treff = money

Og slutt å logg på på samme tid som meg! Det er jo bevis på at vi er samme person ifølge konspirasjonsteoretikerne -_-

Endret av DexterMorgan
Arnold Stallone

Forumet her har lagt så godt til rette som mulig for google. Fordi de ønsker treff... treff = money

Det har du jammen rett i. Det tenkte jeg ikke på i farta.  :P

Og slutt å logg på på samme tid som meg! Det er jo bevis på at vi er samme person ifølge konspirasjonsteoretikerne -_-

De glemmer vel at jeg alltid er pålogget, da... siden jeg er det, er vi alltid pålogget samtidig...  :rolleyes:

De har ofte rett de.

DexterMorgan

De har ofte rett de.

Har du et eksempel på en konspirasjonsteori som viste seg å være sann? Kommer ikke på noen i farta jeg

Kul liste : http://radaronline.com/photos/25-conspiracy-theories-photos-galleries/photo/571376/

Endret av DexterMorgan

Har du et eksempel på en konspirasjonsteori som viste seg å være sann? Kommer ikke på noen i farta jeg

Kul liste : http://radaronline.com/photos/25-conspiracy-theories-photos-galleries/photo/571376/

Egentlig ingen, bortsett fra ovennevnte.

Annonse

Arnold Stallone

Den med Obama og fødselssertifikat er ingen konspirasjonsteori.

Arnold Stallone

Kan ikke dere avsette obama da, siden dere har bevis for at han er født i utlandet. Eller ?

Tror ikke han er født i utlandet jeg, sier bare at det ikke er en konspirasjonsteori... folk som Trump hater vel Obama's politikk, det er vel det det går på tenker jeg.

Nicklusheletida

Mine innlegg havner på forsiden av dol og på klikk. Nesten alle innleggene mine gjør det, så min løsning har blitt ikke å skrive egne innlegg lenger. Bare svare på andres. Det siste jeg oppdaget var at en innlegg jeg har skrevet om x-en havnet under en artikkel om psykopati. Jeg skrev ingenting selv om at han var psykopat og likevel ble mitt innlegg tatt frem som et eksempel på en som var psykopat. Det er så forbannet irriterende. Nytter ikke å skrive noe som helst her inne lenger. Alt blir kringkastet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...