Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bella Dotte

Jeg sitter nå med en porsjon hvit Toblerone (kjøpt på danskebåten) foran meg. En porsjon er på 25 gram, det er tre trekanter. Spyttproduksjonen er intens. Jeg er veldig oppspilt. Jeg vet at hvit Toblerone er ekstremt godt, så forventningen er stor. Det kiler nesten i magen. Denne gangen vil jeg vente til noe av opphisselsen avtar, før jeg begynner å spise. Jeg vet at dette er mitt og ingen vil eller kan ta det fra meg, og at det er mer både av denne og flere andre typer sjokolade og godteri i skapet. Hvis jeg spiser dette og så kveldsmat, havner jeg der jeg skal kalori- og næringsmessig i dag (fem måltider med god og skikkelig sunn mat). 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398902-utfordre-bel%C3%B8nningssenteret-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bella Dotte

Det ble med den ene porsjonen - jeg orket faktisk ikke kveldsmat engang, for jeg fikk et feberanfall helt ut av det blå (regner ihvertfall ikke med at det hadde noe med sjokoladen å gjøre). Lå og skalv og frøs et par timer, men er for lengst bra igjen.

Madelenemie

Hei!

Jeg er ikke så glad i søte ting, men chips, det er jeg håpløs svak for.

Så kanskje skal jeg prøve det samme med chipsskålen:-)

Selv om man er slank så det jo ikke sunt, og dessuten når jeg er på besøk må jeg passe meg, for jeg greier fint å være den kjappeste på å spise potetgull.

Ingen problem med å spise en hel pose:-)

Det er så godt!

De fleste mennesker har det sånn med godteri, kaker, is osv... jeg bryr meg ikke, men bare lyden av en chipspose får mine spyttkjertler til å sette igang og forvente noe godt og sprøtt og salt.

Jeg sitter nå med en porsjon hvit Toblerone (kjøpt på danskebåten) foran meg. En porsjon er på 25 gram, det er tre trekanter. Spyttproduksjonen er intens. Jeg er veldig oppspilt. Jeg vet at hvit Toblerone er ekstremt godt, så forventningen er stor. Det kiler nesten i magen. Denne gangen vil jeg vente til noe av opphisselsen avtar, før jeg begynner å spise. Jeg vet at dette er mitt og ingen vil eller kan ta det fra meg, og at det er mer både av denne og flere andre typer sjokolade og godteri i skapet. Hvis jeg spiser dette og så kveldsmat, havner jeg der jeg skal kalori- og næringsmessig i dag (fem måltider med god og skikkelig sunn mat). 

Jeg er imponert. Kan du sende noe av den viljestyrken din til meg i expressfart?

Bella Dotte

Hei!

Jeg er ikke så glad i søte ting, men chips, det er jeg håpløs svak for.

Så kanskje skal jeg prøve det samme med chipsskålen:-)

Selv om man er slank så det jo ikke sunt, og dessuten når jeg er på besøk må jeg passe meg, for jeg greier fint å være den kjappeste på å spise potetgull.

Ingen problem med å spise en hel pose:-)

Det er så godt!

De fleste mennesker har det sånn med godteri, kaker, is osv... jeg bryr meg ikke, men bare lyden av en chipspose får mine spyttkjertler til å sette igang og forvente noe godt og sprøtt og salt.

Jeg pleide å ha de sånn med potetgull også. Og popcorn, ostepop, baconsvor... sukkertøy, is, kaker... det meste! Nå har jeg vært eksponert for potetgull flere ganger de siste månedene, og jeg har klart å spise bare litt. Jeg tror det henger sammen med at jeg spiser så bra til vanlig at jeg både får i meg mer næring, og maten jeg lager er så god at jeg heller vil ha den enn noe snop.

Bella Dotte

Jeg er imponert. Kan du sende noe av den viljestyrken din til meg i expressfart?

Hahaha! Dette var en test av viljestyrken, ja, men jeg kan ikke ha en plan som utelukkende baserer seg på viljestyrke, det hadde ikke gått!  :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...