Gå til innhold

Kunne du tenkt deg å bruke ferien på dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

24

• Kayia

12

• Nicklusheletida

8

• Bella Dotte

7

AnonymBruker

Kanskje ikke ferien... Men om lommeboka hadde vært litt tykkere, så hadde 2 mnd jobbpermisjon på et luksustrening/spa/sunnmat-sted vært ønskelig! Lest og koset meg og mistet 10 kg slik at klærne igjen passet. *drømme*

Det skal en veldig god økonomi til for å kunne være to måneder på et slikt sted. Men det opplegget jeg leste om, har tre måneders oppfølgning i etterkant av campen.

Anonymous poster hash: c6661...426

Det skal en veldig god økonomi til for å kunne være to måneder på et slikt sted. Men det opplegget jeg leste om, har tre måneders oppfølgning i etterkant av campen. Anonymous poster hash: c6661...426

Ja, altfor dyrt dessverre!

2 uker kickstart kan jo være noe hvis man er utrent og må komme i gang? Jeg trener mye, så hadde trengt mer hjelp m kostholdet - og en lang pause fra hverdagen.

AnonymBruker

Ja, altfor dyrt dessverre!

2 uker kickstart kan jo være noe hvis man er utrent og må komme i gang? Jeg trener mye, så hadde trengt mer hjelp m kostholdet - og en lang pause fra hverdagen.

Se på timeplanen: http://www.fitfarms.co.uk/typical_weekly_schedule.html

Jeg trener også ganske mye, men er langt unna en så variert aktivitetsplan.

Men det er dyrt:-(

Se på timeplanen: http://www.fitfarms.co.uk/typical_weekly_schedule.html Jeg trener også ganske mye, men er langt unna en så variert aktivitetsplan. Men det er dyrt:-( Anonymous poster hash: c6661...426

Når du er så i tvil, bør du kanskje droppe det? Mye du kan gjøre m din egen treningskamp også? Jeg kunne tenkt meg to uker for å komme bort fra hverdagen, men for å "bli ny", tror jeg det er for kort tid.

Kom over et tilbud i UK som de kaller fit farm. Et to ukers intensivt treningsopplegg i kombinasjon med diett. http://www.fitfarms.co.uk/index.php

Kunne du ha tenkt deg å bruke to uker av ferien - og alle feriepengene - på dette?

Ikke nå, det har jeg ikke behov for, men om jeg var overvektig og ikke klarte å ta tak i det selv så hadde det vært aktuelt med en slik mulighet for å prøve å begynne på nytt. 

Annonse

Madelenemie

Kom over et tilbud i UK som de kaller fit farm. Et to ukers intensivt treningsopplegg i kombinasjon med diett. http://www.fitfarms.co.uk/index.php Kunne du ha tenkt deg å bruke to uker av ferien - og alle feriepengene - på dette? Anonymous poster hash: c6661...426

Hei!

Nei,om jeg hadde trengt dette syns jeg virker dårlig, opplegget.

Man bør kjenne indre lyst, omtrent som med orgasme, om man skal legge om livsstil.

Det er mulig, men bør da ta mer utgangspunkt i interesser og livsstil.

For meg vil et dykkerparadis, en øy i Stillehavet, knallblått vann og korallrev være nok, og det kan jeg gjerne bruke pengene mine på,

trollemor;o)

Kom over et tilbud i UK som de kaller fit farm. Et to ukers intensivt treningsopplegg i kombinasjon med diett. http://www.fitfarms.co.uk/index.php

Kunne du ha tenkt deg å bruke to uker av ferien - og alle feriepengene - på dette?

Ja, iallefall om jeg ikke hadde andre enn meg selv å tenke på!

AnonymBruker

Bare tull, spar penga og bare GÅ et par timer om dagen. Det funker, i motsetning til mirakelkurer, selvhjelpsbøker, intensivkurs, leirer, helseguruer og alt annet man kan kaste bort gryn på.

Hva man synes er tull kommer vel litt an på hva man liker. Gå et par timer daglig gjør jeg allerede, men jeg kunne tenkt meg et intensivt opplegg som dette.

AnonymBruker

Ikke nå, det har jeg ikke behov for, men om jeg var overvektig og ikke klarte å ta tak i det selv så hadde det vært aktuelt med en slik mulighet for å prøve å begynne på nytt. 

Jeg er ikke overvektig, men har lyst på et ekstra løft i forhold til trening. Blir mye jobbing, og litt for lite trening, i hverdagen hjemme.

AnonymBruker

Ja - det kunne jeg ha tenkt meg, men synes nesten jeg må bruke ferien min sammen barn og mann. 

Anonymous poster hash: d68f1...267

Ja, hvis hele familien skulle ha gjort noe sånt så måtte jo alle ha ønsket det. Men jeg synes det er bra at de har tilbud til familier også.

Annonse

Hva man synes er tull kommer vel litt an på hva man liker. Gå et par timer daglig gjør jeg allerede, men jeg kunne tenkt meg et intensivt opplegg som dette.

Du kan naturligvis delta på noe slikt hvis du liker det. Men det er egentlig helt unødvendig siden formelen for et sunt liv ganske enkelt er å bruke kroppen jevnlig, ikke noe hokus-pokus. 

AnonymBruker

Du kan naturligvis delta på noe slikt hvis du liker det. Men det er egentlig helt unødvendig siden formelen for et sunt liv ganske enkelt er å bruke kroppen jevnlig, ikke noe hokus-pokus. 

Folk tror at de kan delta på et slikt 2 ukers opplegg, og så gå tilbake til gamle (u)vaner, og fortsatt holde vekten.

Anonymous poster hash: ac398...088

AnonymBruker

Folk tror at de kan delta på et slikt 2 ukers opplegg, og så gå tilbake til gamle (u)vaner, og fortsatt holde vekten.

Anonymous poster hash: ac398...088

Hvem tror det? Ingen jeg kjenner tror at fysisk form er noe annet enn ferskvare.

AnonymBruker

All ferie er vel egentlig helt unødvendig.

All ferie er vel egentlig helt unødvendig.

Man drar vel på ferie for å gjøre noe man liker, ikke fordi det er nødvendig. Eller kanskje det er nødvendig men noe unødvendig iblant...

Det jeg mente var uansett at to uker på "super duper-kom-i-form-med-oss-leir" stort sett er bortkastet rent helsemessig nettopp fordi, som du sier, at trening er ferskvare.

Endret av Maglor

Om jeg hadde hatt behov for det hadde jeg godt kunne brukt ferien min på dette. Selv har jeg brukt ferie på sommerskole ved ett tilfelle, fordi kunnskapen jeg ervervet meg var noe jeg hadde behov for. Dette blir i samme kategori tenker jeg, har du behov er det en god bruk av ferie etter mitt syn.

Ps. Jeg har ikke finlest hjemmesiden, så svaret mitt går kun på hvorvidt jeg ville kunne brukt tid og penger på dette, ikke om dette konkrete stedet/ opplegget godt.

påskelilje

Hvis jeg hadde bodd alene og ikke hadde forpliktelser til å bruke dyrebare feriedager sammen med ungene mine, så kunne det vel verdt et alternativ dersom jeg følte at jeg hadde behov for det.

Prisen høres høy ut (du sier ALLE feriepengene) - så det er jo slett ikke sikkert jeg ville gjort det selv om jeg bodde alene, dersom det innebar at jeg ikke kunne reise noe annet sted det året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...