Gå til innhold

Extreme smerter etter onani.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det normalt å få sterke smerter i mageregionen der man får vondt når man har mensen, etter onani uten å ha mensen? I dag fikk jeg så ekstreme smerter at jeg ble kvalm å kastet opp. Nå er smertene borte. Er dette farlig?

Anonymous poster hash: 2acf5...1c7

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398956-extreme-smerter-etter-onani/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madelenemie

Er det normalt å få sterke smerter i mageregionen der man får vondt når man har mensen, etter onani uten å ha mensen? I dag fikk jeg så ekstreme smerter at jeg ble kvalm å kastet opp. Nå er smertene borte. Er dette farlig?Anonymous poster hash: 2acf5...1c7

Hei!

Nei det er ikke vanlig.

Det er ikke farlig heller.

Prøv igjen, se om det gjentar seg, gjør det det, snakk med fastlegen.

Kanskje du driver din onani litt ekstremt langt?

AnonymBruker

Hei!

Nei det er ikke vanlig.

Det er ikke farlig heller.

Prøv igjen, se om det gjentar seg, gjør det det, snakk med fastlegen.

Kanskje du driver din onani litt ekstremt langt?

Jeg onanere 4 ganger etter hverandre. Teknikken jeg bruker er å stramme rumpen så å slappe av og dette blir jeg veldig svett å varm av. Det er på en måte trim.

AnonymBruker

Jeg onanere 4 ganger etter hverandre. Teknikken jeg bruker er å stramme rumpen så å slappe av og dette blir jeg veldig svett å varm av. Det er på en måte trim.

Det kan kanskje være musklene som fikk kjørt seg litt? 

Jeg har opplevd intens smerte etter onani pga. musklene der nede, men det var i selve skjeden, og lignet ikke menssmerter/smerter fra livmor.

Anonymous poster hash: ece1f...e48

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...