Gå til innhold

Hevnen er søt, sies det, men sjelden så søt som dette.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

http://www.side3.no/nektet-homofile-adgang---hevnen-er-fantastisk/8450727.html

En restaurant i Pittsburg i Texas havnet i hardt vær etter at eierens datter ba to homofile gjester om aldri å komme tilbake.

Beskjeden var ikke til å misforstå: "We don't serve fags here". 

På nett skriver folk nå anmeldelser av restauranten i høyt tempo og hevder at den egentlig er en bar for homofile.

Det ryddes fortløpende opp på nettsiden, men nettbrukere er raskt ute med å legge inn flere "anmeldelser".

- Et fantasisk sted å ta med en partner av samme kjønn for å vise at du elsker ham/henne like mye som maten. Jo mer utspjåket, jo bedre, skriver en på Yelp.

En annen berømmer restauranten for sin homovennlige atmosfære:

- Det står "Bait House", men det var mer "Bath House" med alle de kåte Texas-cowboyene som flørtet og klapset hverandre på baken.

Andre er ikke like fornøyde - med maten.

- Maten er grusom, men det er et fantastisk sted for å nyte et drag-show, synge Lady Gaga på karaokemaskinen eller lete etter menn.

Ikke alle synes hevnaksjonen er like morsom. Lederen for "pro familie"-organisasjonen Texas Eagle Forum synes kampanjen er lavmål.

- At det homoseksuelle samfunnet angriper en restaurant og skikkelige folk er stygt og ubegrunnet. 

Anonymous poster hash: ebf76...ec4

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Madelenemie

Min eksakte alder er hemmeligstemplet, men ja kanskje rundt der

Hei!

Jeg trodde du var mellom 30 og 40 år:-)

17 :-) da er du et barn,

Men at du liker emo og hipster det er rart, emo er selvskadere og hipster, tåpelig opptatt av uselvstendighet, jeg liker ingen av de kategoriene, men derimot mennesker i grønne klær, med kikkert, kart og kompass etc:-) og med skytevåpen:-) De fungerer alene og selv, og liker stillhet.

DexterMorgan

Hei!

Jeg trodde du var mellom 30 og 40 år:-)

17 :-) da er du et barn,

Men at du liker emo og hipster det er rart, emo er selvskadere og hipster, tåpelig opptatt av uselvstendighet, jeg liker ingen av de kategoriene, men derimot mennesker i grønne klær, med kikkert, kart og kompass etc:-) og med skytevåpen:-) De fungerer alene og selv, og liker stillhet.

Jeg tipper 31.

Hvorfor tror dere det? Føler at jeg oppfører meg som en fjortis her inne jeg =P og barnslig språk, og litt trolling her (med et par alvorlige kommentarer en gang i blandt) og der det er jo en ting hovedsakelig ungdom som driver på med =)

Jeg er forøvrig veldig god til å skyte med rifle , men trives best på bane og ikke ute i jungelen 

Hvorfor tror dere det? Føler at jeg oppfører meg som en fjortis her inne jeg =P og barnslig språk, og litt trolling her (med et par alvorlige kommentarer en gang i blandt) og der det er jo en ting hovedsakelig ungdom som driver på med =)

Jeg er forøvrig veldig god til å skyte med rifle , men trives best på bane og ikke ute i jungelen 

Du lurer ikke oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...